Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
1) Dne 30.6.jsem si objednal zboží-kód 14730-Scart konvertor adaptér.v 18.03 hod jsem dostal formou SMS oznámení o přijetí objednávky č.1546945532.Ze závažného důvodu jsem téhož dne,tj.30.6. v 18,17 hod provedl žádost o storno objednávky včetně potvrzení storna.Požadavek na úhradu platby předem ve výši 449,-Kč jsem neprovedl.Provedl jsem pouze přes internet urgence o storna objednávky a to 3.7. a 6.7.2020.Bohužel bez jakékoliv odezvy,pokud nepočítám automatickou odpověď,že se firma ozve do 7-mi pracovních dnů a to z důvodů pracovního vytížení.Jsem toho názoru,že během nějakých 30 minut nemohly firmě vzniknout vysoké náklady za zpracování této objednávky.Domnívám se je dodavateli nebrání žádný právní úkon potvrdit storno mé objednávky.
Pro info uvádím,že jakákoliv komunikace s dodavatelem je velmi složitá. Děkuji za vyřízení.
Scart konvertor adaptér k HDMI pro audio a video
Potvrzení storna objednávky,případně nějaká malá finanční úhrada za zpracování objednávky,ale to až v krajním případě.
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet je možné až do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno. Je to tedy možné i kdykoliv do okamžiku převzetí zboží. Dále viz zde informace od nás: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jak-je-to-s-odstoupenim-od-smlouvy-zrusenim-objednavky-pri-nakupu-pres-internet/43; a zde od ČOI: https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/
Dobrý den,
na základě Vaší žádosti jsme Vám objednávku stornovali. Žádnou finanční úhradu za stornování objednávky samozřejmě nepožadujeme.
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Zákaznická podpora Lunzo
Hodnocení:
Komentář: Pomoc dTestu jsem vyjádřil formou ohodnocení a to jako velmi výbornou a rychlou.!!!!
Co se týče subjektu na který byla stížnost mířena,tak k tomu jenom tolik,že přístup firmy hodnotím před podáním stížnosti velmi negativně!!!!!!