Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#43552Nakyslá a okoralá šunka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2020, před 5 lety

Lucie Tříšková

Znění stížnosti

Dne 6.7.2020 jsem byla v Bille na Palmovce,chtěla jsem šunku, ale to co mi prodali, mi nepříjde za 1. Normální, za 2. Hygienický a za 3. By nám to mohlo ublížit na zdravý... Ti lidi co majů problémy se žaludkem, by po tomto mohli nedej bože skončit v nemocnici. To Vám si nedošlo, že...? Udělejte s tím něco. Hlídejte si laskavě to, co prodáváte!!


Požadované řešení

Hlídat si více půltový prodej se salámama, párkama atd..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 11:39, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro kontakt se Státní veterinární správou lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/kontaktni-formular/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.