Společnost


Fio banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43553Nedostatečná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2020, před 5 lety

Jan Král

Znění stížnosti

Dobry den. Chtel bych podat stiznost na Chomutovskou pobocku Pi. T.P. Stala se mi takova nehoda, kdy jsem ztratil svou bankovni kartu, potrebuji udelat zmenu telefoniho cisla pro autorizace a udaje ke svemu ibanking jsem bohuzel zapomel. Ziji uz delsi dobu v zahranici a v nejblizsi dobe se do CZ nechystam a v nynejsi pandemicke situaci to ani nelze. Uz treti tyden se snazim tyto veci vyresit, ale marne! Vase pracovnice odpovida na emails, jak na nejakou seznamku proste kdy se ji zachce! Nebo ma hodne prace s lakovanim nehtu, nez aby se venovala klientum. Pokud to takto bude pokracovat, budu nucen od spolecnosti odejit! Budu doufat, ze tento email narazi na spravnou osobu, ktera tu Chomutovskou pobocku srovna! A da veci do poradku tak jak byt maji.
Dekuji Král Jan


Požadované řešení

At se konecne nekdo uraci a zacne se mnou resit problem!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 11:30, před 5 lety

Reklamaci může podat klient, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy nebo nesplnila nějakou povinnost vyplývající z právních předpisů.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 14:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.