Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. Chtel bych podat stiznost na Chomutovskou pobocku Pi. T.P. Stala se mi takova nehoda, kdy jsem ztratil svou bankovni kartu, potrebuji udelat zmenu telefoniho cisla pro autorizace a udaje ke svemu ibanking jsem bohuzel zapomel. Ziji uz delsi dobu v zahranici a v nejblizsi dobe se do CZ nechystam a v nynejsi pandemicke situaci to ani nelze. Uz treti tyden se snazim tyto veci vyresit, ale marne! Vase pracovnice odpovida na emails, jak na nejakou seznamku proste kdy se ji zachce! Nebo ma hodne prace s lakovanim nehtu, nez aby se venovala klientum. Pokud to takto bude pokracovat, budu nucen od spolecnosti odejit! Budu doufat, ze tento email narazi na spravnou osobu, ktera tu Chomutovskou pobocku srovna! A da veci do poradku tak jak byt maji.
Dekuji Král Jan
At se konecne nekdo uraci a zacne se mnou resit problem!
|
Tweet |
Reklamaci může podat klient, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy nebo nesplnila nějakou povinnost vyplývající z právních předpisů.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.