Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#43556Nevyřízená reklamace v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2020, před 5 lety

Břetislav Žůr

Znění stížnosti

Dne20.5.2020 jsem zakoupil výrobek ve Frýádku Místku,prodejna HECHT.Výrobek běžel cca 20 min.a přetal fungovat.Jedna se o elektrocentrálu za kterou jsem zaplatil 5.629 kč.Dne 21.5.2020 jsem předal výrobek k reklamaci do Přerova.Jelikož mi nikdo nedal zprávu o stavu mé reklamace a telefon nikdo na prodejně nebral,dne 29,6.2020jsem požádal v prodejně HECHT Přerov o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz,jelikož nebyla dodržena zákonná lhůta a musel jsem si zakoupit novou centrálu,protože jsem ji nutně potřeboval k zabezpečení provozu a proto požeduji vrácení peněz

Žůr Břetislav


Produkt

Generátor benzínový HECHTGG2500


Požadované řešení

Vrácení peněz,musel jsem zakoupit druhý pro zabezpečení provozu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 11:03, před 5 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2020 17:06, před 5 lety

Vážený pane Žůre,
na základě sdělení centrálního servisu došlo k prodlevě servisní opravy z důvodu pozdního dodání náhradního dílů našim dodavatelem. Z tohoto důvodu byl Váš požadavek uznán a bude vystaven dobropis ve výši kupní ceny. Zástupce centrálního servisu Vás bude ohledně úhrady kontaktovat. Rád bych se Vám za tuto nepříjemnost omluvil.
S pozdravem, P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 10:29, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:51, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.