Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne20.5.2020 jsem zakoupil výrobek ve Frýádku Místku,prodejna HECHT.Výrobek běžel cca 20 min.a přetal fungovat.Jedna se o elektrocentrálu za kterou jsem zaplatil 5.629 kč.Dne 21.5.2020 jsem předal výrobek k reklamaci do Přerova.Jelikož mi nikdo nedal zprávu o stavu mé reklamace a telefon nikdo na prodejně nebral,dne 29,6.2020jsem požádal v prodejně HECHT Přerov o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz,jelikož nebyla dodržena zákonná lhůta a musel jsem si zakoupit novou centrálu,protože jsem ji nutně potřeboval k zabezpečení provozu a proto požeduji vrácení peněz
Žůr Břetislav
Generátor benzínový HECHTGG2500
Vrácení peněz,musel jsem zakoupit druhý pro zabezpečení provozu
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Žůre,
na základě sdělení centrálního servisu došlo k prodlevě servisní opravy z důvodu pozdního dodání náhradního dílů našim dodavatelem. Z tohoto důvodu byl Váš požadavek uznán a bude vystaven dobropis ve výši kupní ceny. Zástupce centrálního servisu Vás bude ohledně úhrady kontaktovat. Rád bych se Vám za tuto nepříjemnost omluvil.
S pozdravem, P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.