Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43558Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2020, před 5 lety

Petr Krčál

Znění stížnosti

Dne 16.6.2020 jsem v Německu u firmy Popow orchideen koupil živé rostliny orchidejí Cena 33.90,doprava15.99Euro.18.6.balík přišel společností PPL do republiky.Nikdo ze zaměstnanců firmy mi nedal vědět,že zásilka nebyla doručena na moji adresu a byla umístěna do Parcel shopu v místě mého bydliště.Ani o tom jsem nebyl informován,podle slov zaměstnankyně žádné informace jí šofér k tomu nedal.Zde byla zásilka uložena do 30.6.,kdy byla vrácena prodávajícímu do Německa.Tam zásilka přišla 4.6.,v jakém stavu rostliny byly, nevím. Protože jednání firmy PPL mi způsobilo škodu 49.89 Euro,žádám ,aby mi firma PPL škodu nahradila.U zásilek z Německa se mi toto během dvou let stalo již potřetí,myslím,že jednání firmy není vůči svým zákazníkům korektní.Česká pošta upozorní zákazníka v den doručení SMS zprávou,že mu bude doručena zásilka,to PPL nedělá a jak má člověk tušit,že mu nějaká zásilka vůbec přišla? Děkuji Krčál


Produkt

zásilka CY267282175DE


Požadované řešení

Vrátit peníze vynaložené za nedodanou zásilku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 10:48, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 02:02, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.