Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Dnes jsem nakoupila v Bille za částku 3390,39Kč k tomu jsem přiložila narozeninovou slevu a odečetla se mi prosím 10% sleva 123,04Kč. Pokud vím ze školy tak 10% z částky 3390,39 je 339,039Kč. Můžete mi to prosím nějak vysvětlit? Pokud se to nevztahuje na celý nákup, nebo na uričté položky atd. tak mi to mělo být řečeno dopředu. Vaši zaměstnanci říkají vždy, že je to sleva na celý nákup a je jedno, co nakupujete, když jsou to vaše výrobky v obchodě.
Děkuji za odpověď.
Bednářová Třebíč.
řešení nechám na bille
|
Tweet |
Společnost si může stanovit podmínky pro využití nějaké akce. S těmito podmínkami musí být zákazník seznámen. Pokud se tak nestalo, má společnost jednat v souladu s podmínkami prezentované akce.
Společnost BILLA, spol. s r. o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.