Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednal jsem si 4 parfémy,které firma inzerovala na SEZNAM, místo toho přišly 4 flakony,žádný parfém,laciná lahvička s rozpašovačem,anonymní,bílá s nějakou navoněnou vodou uvnitř,totální podvod,na trestní oznámení,které podávám.Obávám se,že pokud balíček pošlu zpět,na uvedené adrese nikdo nebude.Dávám podnět Policii ČR.
objednal jsem parfémy Chanel,Dior,Gucci.Přišly průhledné umělohmotné lahvičky s rozpašovačem a nějakou ovoněnou vodou uvnitř.Žádné označení,žádný název,žádné originální balení,které inzerovali na SEZNAMu, nic,jen umělohmotný rozprašovač.
Chtěl bych toto všechno vrátit a obdržet zpět peníze, pokud bych toto nedostal,podám trestní oznámení a podnět Policii ČR ke trestnímu stíhání.
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.