Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43566Nulová komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2020, před 5 lety

Dušan Kohel

Znění stížnosti

Dne 10.3.2020 jsem si u společnosti Antalon objednal settopbox Technisat Digipal ISIO HD, dne 16.3. mi byl doručen poštou. Po zapnutí jsem zjistil, že se stb stále restartuje, takže nešel ani nastavit a naladit programy. Odesláno na reklamaci, reklamace přijata 18.3.;potvrzující email.17.4. přišel email "reklamace neuznána, závada se neprojevila." Pak se stb ztatil na poště, prý z něj spadla nálepka, a pak byl objeven a dorazil ke mě 7.5.2020. Už to bylo lepší, restartoval se po 2 až 7 minutách, a tak stále dokola. Odeslán na reklamaci 10.5., 12.5.přišlo potvrzení od pošty, že balík byl doručen...od té doby mi nikdo nezvedá telefon, ani mi neodpovídá na email........nechápu, jak tenhle obchod ještě může fungovat.


Produkt

Technisat DigiPal ISIO HD 4019588149311


Požadované řešení

Vrátit peníze, stb stál 3000,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2020 14:20, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající se tedy může se spotřebitelem dohodnout na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, spotřebitel ale nemusí na tuto dohodu přistoupit (k automatickému prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace uvedené v reklamačním řádu se nepřihlíží). Pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodl na prodloužení lhůty pro vyřízení reklamace, lhůta pro vyřízení reklamace v tomto případě již marně uplynula.

Marné uplynutí této lhůty pro vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Více o odstoupení od smlouvy k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 22:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.