Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#43568Nedodané zboží, které je už 2 týdný skladem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2020, před 5 lety

Arthur Kazaryan

Znění stížnosti

číslo objednávky: 10763112 Objednali jsme dne 10.06. skříň v tomto obchodě a předem jsme za ni zaplatili, doba doručení byla 2 týdny. Asi po této lhůtě jsme si všimli, že tato skříň je na e-shopu Skladem. Do obchodu není možné se dovolat a za čekání se strhávají peníze, celkem už jsme utratili na volání kolem 500 kč. Když jsme se nakonec dovolali dne 25.06. operátor nám potvrdil že zboží je opravdu skladem a že následující pracovní den to předají přepravci a zboží co nejdřív dostaneme. Bohužel uběhlo 2 týdny a zboží nemáme, telefon neberou a na emialy neodpovídají, toto je absurdní firma, pro kterou je vše ukradené. Čekáme už měsíc a ani šatní skříň ani naše peníze jsme neviděli. Stěhujeme se za 2 dny a skříň opravdu potřebujeme, požadujeme kompenzaci a pokud se to nevyřeší budeme se stěžovat i na ČOI. díky


Produkt

Šatní skříň SEBA 3


Požadované řešení

Doručit zboží do 2 dnů a kompenzovat naše náklady a morální poškožení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 10:00, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2020 11:45, před 5 lety

Dobrý den,

objednávka se zkomplikovala a zdržela tím, že jste 2 dny po objednání požádal o změnu dekoru skříně na provedení bílá a po dalších 3 dnech jste opět požádal o provedení dub sonoma, které už v té době bohužel nebylo skladem. Skříň Vám bude dovezena zítra, o čemž jste již byl dopravou informován.

S pozdravem,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.7.2020 13:16, před 5 lety


Arthur Kazaryan

To ale přece vůbec není důležité jak to měníme. My jsme variantu změnili na dub sonoma dne 25.06. (protože jsem viděl, že je skříň skladem) a na zákaznícké podpoře mi vaše kolegyně po telefonu sdělila a potvrdila opravdu, že zboží je skladem a že následující pracovní den to předají dopravci a zboží nám doručí. Ale skoro po 2 týdnech nic, na emaily neodpovídáte, telefon na zákaznícké podpoře nezvedáte, utratil jsem asi 500 kč na kredit, protože když se Vám snažíme dovolat a nikdo to nebere tak kredit se stejně strhává protože je tam automatická komunikace a vy samozřejmě z toho máte nějakou provizi, protože to bere 10 Kč za minutu a jedině co slyšíme je: "Vyčkejte prosím na operátora" atd.. Tohle přece není možný, co si o tom myslíte? Situaci jsme vyřešili tím, že jsme k Vám jeli asi hodinu na pobočku a tam osobně jsem to vyřešil. Určitě budu požadovat kompenzaci za můj čas a za náklady/finance, které jsem obětoval abychste mi objednávku konečne doručili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 12:18, před 5 lety

Pokud spotřebitel byl ze strany společnosti po poslední změně ubezpečen, že dané zboží je skladem, potom není možné vůči němu zpětně argumentovat tím, že zboží skladem nebylo. Co se týče prodlení a náhrady škody, odkazujeme se na naše úvodní vyjádření.

Vzhledem k tomu, že je dle informací výše stížnost vyřešena, pro další komunikaci ji uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.7.2020 12:18, před 5 lety


Arthur Kazaryan

Hodnocení: