Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#4357Neuznané navrácení peněz při reklamaci již 3x reklamovaného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Kristina Sedlářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda mám nárok na navrácení finanční částky u již 3x reklamovaného zboží. V telefonu mi paní na infolince tvrdila, že u 3 reklamace navrácejí peníze, ale bohužel se tak nestalo a zboží mi opět poslali. Když jsem se ohradila na reklamační oddělení, paní mi tvrdí, že zboží vždy bylo řádně vyměněno za nové a tudíž se nejedná o tu ten samý výrobek, ale vždy jsem reklamovala jiný nový výrobek pod jiným sériovým číslem. Bohužel zboží - ruční akumulátor není výkonný jak uvádějí a nevysává jak by měl, oproti novému který splněje veškeré mé očekávání. Mohu se nějak ohradit proti této společnosti? Nepotřebuji doma zboží, které nesplňuje zákazníkovo očekávání.

Předem děkuji za Vaší odpověď a přeji hezký den
S pozdravem
Sedlářová Kristina


Produkt

Ruční akumulátor Bosch BKS 4043


Požadované řešení

Žádala jsem o navrácení peněz, jelikož jsem si na jejich eshopu objednala nový - jiný vysavač (jiná značka).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 17:18, před 10 lety

Spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy v případě, že uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se znovu vyskytla po opravě. Pokud byl tedy telefon měněn, nejsou splněny podmínky pro odstoupení z důvodu opětovného výskytu vad po opravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 14:58, před 10 lety

Vážená paní Sedlářová,

kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz Abych reklamaci mohla prověřit, prosím o zaslání jejího čísla na emailovou adresu overeno@mall.cz. Ráda se Vám budu věnovat.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:43, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti na serveru www.vasestiznosti.cz reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.