Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda mám nárok na navrácení finanční částky u již 3x reklamovaného zboží. V telefonu mi paní na infolince tvrdila, že u 3 reklamace navrácejí peníze, ale bohužel se tak nestalo a zboží mi opět poslali. Když jsem se ohradila na reklamační oddělení, paní mi tvrdí, že zboží vždy bylo řádně vyměněno za nové a tudíž se nejedná o tu ten samý výrobek, ale vždy jsem reklamovala jiný nový výrobek pod jiným sériovým číslem. Bohužel zboží - ruční akumulátor není výkonný jak uvádějí a nevysává jak by měl, oproti novému který splněje veškeré mé očekávání. Mohu se nějak ohradit proti této společnosti? Nepotřebuji doma zboží, které nesplňuje zákazníkovo očekávání.
Předem děkuji za Vaší odpověď a přeji hezký den
S pozdravem
Sedlářová Kristina
Ruční akumulátor Bosch BKS 4043
Žádala jsem o navrácení peněz, jelikož jsem si na jejich eshopu objednala nový - jiný vysavač (jiná značka).
|
Tweet |
Spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy v případě, že uplatňuje reklamaci pro třetí stejnou vadu, která se znovu vyskytla po opravě. Pokud byl tedy telefon měněn, nejsou splněny podmínky pro odstoupení z důvodu opětovného výskytu vad po opravě.
Vážená paní Sedlářová,
kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz Abych reklamaci mohla prověřit, prosím o zaslání jejího čísla na emailovou adresu overeno@mall.cz. Ráda se Vám budu věnovat.
Veronika,
Mall.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti na serveru www.vasestiznosti.cz reagovat, tímto stížnost uzavíráme.