Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4358Dvakrát zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Tomáš Honěk

Znění stížnosti

Dne 24. 5. 2014 jsem si v obchodě Office Shoes na Pankráci koupil boty Polo Ralph Lauren v hodnotě 2490Kč. Dne 2. 8. 2014 jsem je reklamoval v obchodním centru Černý most s tím, že na obou botách byla roztržená vnitřní část paty. První reklamace byla zamítnuta s vyjádřením technika, že prý jsem si vybral špatný střih a velikost boty.
Sepsal jsem tedy nesouhlas s vyjádřením technika. Uvedl jsem, že tyto boty mi velikostně i střihově seděly (vždy mám velikost 41 a s výběrem si dávám záležet) a vhledem k ceně by obuv měla vydržet rozhodně víc než něco přes dva měsíce!!! Dnes 18. 9. jsem volal zpět na Office Shoes na Černém mostě a paní mi sdělila, že reklamaci podruhé zamítli! Co mohu prosím udělat pro to, aby uznali jasnou vadu obuvi? Děkuji. S pozdravem Tomáš Honěk


Produkt

obuv Polo 296-C-W1433-41


Požadované řešení

výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2014 17:21, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá.
Je-li reklamace písemně odůvodněna, spotřebitel se může rozhodnout, že si nechá zpracovat znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 12:50, před 10 lety

Dobrý den, pane Hoňku,

Reklamace č. 4000000992 byla prošetřena a naše vyjádření, které jste obdržel při řádném ukončení reklamační řízení. Charakter závady - prodření materiálu v téměř stejných místech vlivem nadměrného tlaku na vnitřní strany opatků - značí jasné mechanické opotřebení, nikoliv tedy materiálovou či výrobní vadu. Toto poškození může vzniknout právě špatným výběrem obuvi (velikost či střih). Proto bylo reklamační řízení posouzeno jako neoprávněné.

Děkujeme za pochopení.

Za Shoebox CZ s.r.o.,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2014 13:08, před 10 lety


Tomáš Honěk

Takže člověk si za to tedy může sám, asi bych potřeboval poradce pro výběr obuvi!!Je někde ustanovena nějaká směrnice u úrovni kvality výrobku? Nemusí to být tedy vada, jak píšete, ale nekvalitně vyrobená obuv (z materiálu, který nic nevydrží).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 16:21, před 10 lety

Dobrý den,

Poškození nevzniklo z důvodu nekvalitní obuvi, nýbrž z důvodů uvedených ve vyjádření.

Za Shoebox CZ s.r.o.,

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 13:40, před 10 lety

Podmínky, které musí konkrétní typ obuvi splňovat jsou vyjádřeny v technických normách. Tyto normy využívají zejména znalci při své činnosti a mohou posoudit, zda obuv této normě vyhovuje. Poroto pokud se spotřebitel domnívá, že reklamace ze strany prodávajícího byla posouzena nesprávně, může předmětnou vadu konzultovat se znalcem. Vzhledem k vyjádření prodávajícího uzavíráme stížnost s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.