Společnost


Šicí centrum Radovský s.r.o.
šicí stroje

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43581Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 5 lety

Kateřina Hrdá

Znění stížnosti

Šicí centrum Radovský s.r.o. nedodalo během tří měsíců objednané a zaplacené zboží v ceně 950 Kč (cena zboží 850 Kč + 100 Kč poštovné).

Objednávku i platbu jsem provedla dne 6.4.2020. Dne 19.4. přišel od této společnosti e-mail, že se objednávka může o něco prodloužit (o pár týdnů) kvůli situaci s koronavirem. Čekala jsem tedy dál.

Dne 11.5. jsem zaslala e-mailový dotaz týkající se stavu odbavení mé objednávky. Odpověď nepřišla. Psala jsem tedy znovu dne 1.6. s tím, že pokud nemohu dostat svoje zboží, žádám o vrácení peněz. Opět bez reakce.

Společnost Šicí centrum Radovský s.r.o. uvádí na svých stránkách v obchodních podmínkách : "Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal." Dne 16.6. jsem tedy poslala e-mailem odstoupení od smlouvy. Dosud bez reakce. Dne 8.7. jsem se pokoušela dovolat, bez úspěchu.

Chápu, že v období nouzového stavu se dodávka zboží mohla o něco prodloužit, ale 3 měsíce je opravdu dlouhá doba. Nevím, jestli mám ještě čekat nebo dané zboží objednat jinde. Bojím se, že objednané zboží ani peníze zpět nedostanu.


Produkt

1x řezací kolečko YH-930 45mm, 1x oboustranná řezací podložka na PATCHWORK 45x60x3 MLW


Požadované řešení

Ráda bych v dohledné době obdržela objednané zboží nebo získala svoje peníze zpět, abych si dané zboží mohla koupit jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 08:09, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 20:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.