Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v pátek mi paní na přepažce vnutila na pohledy známky "expresní" o 7 kč dražsí než normální,slibovala mi ,že pohledy dojdou další pracovní den,když mám tuto známku.Skutečnost je taková , že dnes stále nebyl doručený ani jeden dopis ani pohled.Dcera dnes odjíždí z tábora a nedostala díky čp jediný pohled.Kamarádky, které posilali v sobotu a v neděli do schránky jsou všechny doručené a měli obyčejne známky,tudiz ty pomalejší !!! Schválně jsem podávala přímo přes přepážku v Benešově aby to bylo rychlejší než čekat než se ještě vybere schránka. Zjistila jsem , že to co má být od unora novinka jako " expresní"doručení dopisu a pohledu je jen tahaní penez z lidi a vse jde standartnim doruceni jako s levnejsi znamkou-bohužel toto uý vím od zamestnancu čp,když jsem se snazila dotazovala ,kde je chyba.Bohužel vyhozene nemale penize za Vaše služby ,az budou pohledy a dopisy doručovat dcera již na taboře nebude takže Vaše služby jsou dost pod úrovní.
nenabízejte lidem služby,kterou jsou založené na lživé informaci !!!!!!!
|
Tweet |
V daném případě má spotřebitelka zřejmě na mysli produkt podniku s názvem obyčejné psaní prioritní, u něhož je deklarováno, že bude doručeno zpravidla následující pracovní den po dni podání.
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.