Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43597Špatně naúčtovaná jízdenka, špatně označené vlaky, špatné informace od výpravčího, neustálé zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 minut 9 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 5 lety

Jitka Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.7.20020 z Moravských Bránic do Brna mi bylo po předložení průkazky 12.letého syna naúčtováno jízdné 28kč. Pro pět zón to není správně.
Tentýž den cestou zpět jsme přišli na 6. nástupiště v 10:37.Vlak,který měl odjezd v 10:42 nebyl přístaven, nebyla zde žádná informace. Na vývěsce byly informace dvě, jedna, že os.vlak jede, druhá, že jede autobus z ul. Uhelná. Pracovník ČD nás poslal na Uhelnou. Průvodčí u autobusu nám dala informaci, že autobus nestaví v Moravských Bránicích, až v Bohuticích. Následující spoj měl 15 minut zpoždění.
Vlakem občas dojíždím do zaměstnání, zpoždění, neustálé změny míst odjezdů jsou na denním. Situaci hodnotím jako neschopnost organizace a předávání informací!!!
S pozdravem Jitka Konečná.


Požadované řešení

Lepší organizace práce, více informací pro zaměstnance i cestující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2020 12:36, před 5 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.