Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.7.20020 z Moravských Bránic do Brna mi bylo po předložení průkazky 12.letého syna naúčtováno jízdné 28kč. Pro pět zón to není správně.
Tentýž den cestou zpět jsme přišli na 6. nástupiště v 10:37.Vlak,který měl odjezd v 10:42 nebyl přístaven, nebyla zde žádná informace. Na vývěsce byly informace dvě, jedna, že os.vlak jede, druhá, že jede autobus z ul. Uhelná. Pracovník ČD nás poslal na Uhelnou. Průvodčí u autobusu nám dala informaci, že autobus nestaví v Moravských Bránicích, až v Bohuticích. Následující spoj měl 15 minut zpoždění.
Vlakem občas dojíždím do zaměstnání, zpoždění, neustálé změny míst odjezdů jsou na denním. Situaci hodnotím jako neschopnost organizace a předávání informací!!!
S pozdravem Jitka Konečná.
Lepší organizace práce, více informací pro zaměstnance i cestující.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/