Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4360Neskutečně dlouhé čekání na vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Daniel Suk

Znění stížnosti

Dobrý den.17.7.2014 jsem reklamoval tv JVC LT-50HW45U.Na vyřízení reklamace jsem čekal až do 19.8. kdy mi byla tv přivezena,ale bez dálkového ovládání a ještě k tomu poškrábaná.Proto jsem tv nepřijmul a chtěl co nejrychlejší opravu.No nejrychlejší,to jsem asi doufal pouze já protože jsem si myslel,že firma DATART je pojem a jde jí hlavně o spokojeného zákazníka.Dnes mi došla trpělivost a zavolal jsem si na Vaší zákaznickou linku jak to vypadá s mojí reklamací tv.Paní mi řekla že to prověří a dá mi vědět.Kdy přesně,to už neřekla.Volal jsem dnes v 8:18.Teď je 18hod a žádná odpověď.To prosím prověřuje kde,že nestihne za 10h odpovědět?Dále mě docela zarazila její věta,že tv je v reklamaci od 21.8.2014! Jak je to možné,když byla odvezena už 19.8.2014??!!!Může mi konečně někdo sdělit kdy bude moje reklamace tv vyřízena?Já jen,že zítra je to přesně měsíc.


Produkt

JVC LT-50HW45U


Požadované řešení

Co nejrychlejší vyřízení a nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 13:59, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud nebylo spotřebiteli dodáno veškeré příslušenství, nelze reklamaci považovat za řádně vyřízenou.
Co se týká poškrábání TV, v tomto případě se nejedná o reklamaci, ale o náhradu škody dle § 2944 občanského zákoníku. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Pokud spotřebitel prokáže, že televize nebyla poškozená v době uplatnění reklamace, má právo na uvedení do predešlého stavu. Na tento případě se nevztahuje lhůta pro vyřízení reklamace. Lhůtu je možné sjednat nebo jednostranně stanovit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:38, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.