Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.
Chci si stezovat na postu Kolin Pod Hroby. Nedelam to, ale tady mi uz dosla trpelivost. Za prve, postacky mi hazi uz tri roky do schranky postu sousedu, ikdyz mam na sve schrance radne napsana pouze dve jmena a prijmeni. Snazi se do schranky vecpat vse mozne z ciziny, jen aby se nemusel vypsat papir o ulozeni na poste. To vsechno bych ani neresila, protoze vzdy jsem si poradila. Kdyby byl nekdo tak drzi,klidne si z me schranky muze vzit co jsem si nakoupila kdyz to tam tak hezky visi nebo je hozene na zemi. Ale trpelivost dosla, kdyz mi mel dorazit balik (dárek) ale nedorazil a v hodnote 831Kc na moji adresu pod cislem RV368936464CN Kde mi nebylo ani sdeleno nicim ze balik je na poste a byl odeslat zpet do ciziny. Ja prisla o 831Kc. a k tomu i o vec kterou sem si zaplatila. Jsem clovek co si nestezuje, ale tohle je spatny pristup ze strany posty.
Dekuji za pochopeni.
Trpišovská Markéta
Kolín
RV368936464CN
Asi by bylo vhodne vratit castku 831Kc. za nedoruceni baliku, protoze byl poslan z ciziny a odeslan ceskou postou zpet bezduvodne.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman