Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.8. jsem provedla objednávku pod číslem #001640 na produkt Delight od Oriflame.Zboží jsem platila bankovním převodem následující den.Peníze jsou již na účtu obchodu a podle informací na internetových stránkách mělo být expedováno do 7 dnů od zaplacení.Dosud jsem jej neobdržela ani nedostala žádný email ani jinou informaci,zda je zboží odesláno.
Majitelku obchodu jsem kontaktovala emailem i telefonicky bez žádné odezvy.
ORIFLAME DELIGHT TOALETNÍ VODA 50 ML
Prosím o dodání zboží v co nejkratší době nebo vrácení peněz.Děkuji
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.