Společnost


Bc. Olga Vlachová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4361Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Marie Machová

Znění stížnosti

Dne 31.8. jsem provedla objednávku pod číslem #001640 na produkt Delight od Oriflame.Zboží jsem platila bankovním převodem následující den.Peníze jsou již na účtu obchodu a podle informací na internetových stránkách mělo být expedováno do 7 dnů od zaplacení.Dosud jsem jej neobdržela ani nedostala žádný email ani jinou informaci,zda je zboží odesláno.
Majitelku obchodu jsem kontaktovala emailem i telefonicky bez žádné odezvy.


Produkt

ORIFLAME DELIGHT TOALETNÍ VODA 50 ML


Požadované řešení

Prosím o dodání zboží v co nejkratší době nebo vrácení peněz.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 12:51, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 13:04, před 10 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.