Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#43612Nedodržená otevírací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 5 lety

Daniel Haborak

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěli by jsme s vámi sdílet náš zážitek s vaší prodejnou v Chebu. Bohužel jsme dřív nestíhali, a tak jsme přijeli do prodejny až v 19:54 a chtěli jít dovnitř. Bohužel dveře už byly zavřené a dovnitř se nedalo dostat. Zazvonili jsme a poprosili paní, která přišla aby nás pustila, že si chceme jen rychle skočit pro kuřecí maso. Sice se jí to moc nelíbilo, ale dle jejich slov "pokud to bude rychle, tak ano". Vešli jsme dovnitř přes dveře "východ" protože dveře pro vchod do prodejny nám neotevřeli. Tam na nás vešel pán ze security a byl velice nepříjemný, že nás tam nepustí. Tak jsme mu vysvětlili naší situaci, ale byl velmi hrubý a začal do nás strkat směrem k východu. Když jsme mu vysvětlili, že jsme hned zpátky, tak na to přišla rychlá odpověď, že už máme smůlu a mají zavřeno (bylo cca 19:57). Pán ze security nás tedy vyprovodil z obchodu a při odjíždění z parkoviště na nás ještě stačil ukázat "fakáče". Podotýkám, že ještě nějací lidé byli u pokladen a platili.

Takto nikdy nic neřeším, ale toto mě velice nahněvalo. Byli jsme tam dneska 8.7.2020. Tak to by se pracovník vaší pobočky doopravdy chovat neměl.

Děkuji H.


Produkt

Security


Požadované řešení

Doufám, že se to k dotyčnému dostane a bude vědět, jak se příště v takových situacích chovat :). V době korona viru se k člověku takto přiblížit a "prskat" mu skoro do obličeje taky asi není k věci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 06:13, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2020 16:38, před 5 lety

Dobrý den, pane Haboraku,

tato situace nás mrzí. Předně se omlouváme, že jste nebyl do prodejny vpuštěn před koncem otevírací doby, dále prosím přijměte omluvu za reakci prodavače i ostrahy. Váš podnět předáme vedení prodejny k prověření a případné nápravě v podobě opětovného proškolení zaměstnanců.

Přejeme pokud možno pěkný večer. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 10:12, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:41, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.