Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
chtěli by jsme s vámi sdílet náš zážitek s vaší prodejnou v Chebu. Bohužel jsme dřív nestíhali, a tak jsme přijeli do prodejny až v 19:54 a chtěli jít dovnitř. Bohužel dveře už byly zavřené a dovnitř se nedalo dostat. Zazvonili jsme a poprosili paní, která přišla aby nás pustila, že si chceme jen rychle skočit pro kuřecí maso. Sice se jí to moc nelíbilo, ale dle jejich slov "pokud to bude rychle, tak ano". Vešli jsme dovnitř přes dveře "východ" protože dveře pro vchod do prodejny nám neotevřeli. Tam na nás vešel pán ze security a byl velice nepříjemný, že nás tam nepustí. Tak jsme mu vysvětlili naší situaci, ale byl velmi hrubý a začal do nás strkat směrem k východu. Když jsme mu vysvětlili, že jsme hned zpátky, tak na to přišla rychlá odpověď, že už máme smůlu a mají zavřeno (bylo cca 19:57). Pán ze security nás tedy vyprovodil z obchodu a při odjíždění z parkoviště na nás ještě stačil ukázat "fakáče". Podotýkám, že ještě nějací lidé byli u pokladen a platili.
Takto nikdy nic neřeším, ale toto mě velice nahněvalo. Byli jsme tam dneska 8.7.2020. Tak to by se pracovník vaší pobočky doopravdy chovat neměl.
Děkuji H.
Security
Doufám, že se to k dotyčnému dostane a bude vědět, jak se příště v takových situacích chovat :). V době korona viru se k člověku takto přiblížit a "prskat" mu skoro do obličeje taky asi není k věci.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Dobrý den, pane Haboraku,
tato situace nás mrzí. Předně se omlouváme, že jste nebyl do prodejny vpuštěn před koncem otevírací doby, dále prosím přijměte omluvu za reakci prodavače i ostrahy. Váš podnět předáme vedení prodejny k prověření a případné nápravě v podobě opětovného proškolení zaměstnanců.
Přejeme pokud možno pěkný večer. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.