Společnost


ARGEN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43615Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2020, před 5 lety

Lukáš Turek

Znění stížnosti

Dobrý den,

Objednávka byla uhrazena u této firmy 23.5.2020.Peníze byly zaslány převodem.

Dodnes zboží nemám a na dotazy, v jakém stavu se má objednávka nachází, nereagují.

Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
32874325956/M2 PÁNSKÉ KRAŤASY 3/4 - DOPRAVA ZDARMA
Barva: Šedá, Velikost: M 1 349 Kč 349 Kč
Česká Pošta 1 0 Kč 0 Kč
Převodem 1 0 Kč 0 Kč


Produkt

32874325956/M2 PÁNSKÉ KRAŤASY 3/4 - DOPRAVA ZDARMA Barva: Šedá, Velikost: M


Požadované řešení

Kdyby společnost byla profesionální a sdělila mi včas stav zakázky, asi bych počkal a vše řádně vykomunikovala.

Teď si přeji vrátit peníze, protože k žádnému dodání nedošlo a jedná se prakticky o krádež.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 05:44, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 22:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.