Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
v září minulého roku jsme si zakoupili dovolenou do Bulharska s termínem odletu 13.6.2020.
Celý zájezd jsme zaplatili dle platebních podmínek.Jelikož nebylo možné v našem termínu vycestovat, požádali jsme o vystavení Lex voucheru.
Již více než měsíc tuto záležitost řeším a stále nic.
Chtěla bych se zeptat, zda má cestovní kancelář nějakou zákonnou lhůtu pro vystavení Lex voucheru?
Nevím, na koho se obrátit. Děkuji za pomoc
Zájezd
Chceme Lex voucher, máme doplacenou dovolenou.
|
Tweet |
K 24. dubnu 2020 vešel v účinnost zákon č. 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (dále jen "lex voucher").
Tento zákon bohužel nestanoví lhůtu, do kdy má cestovní kancelář oznámit, že využívá ochranné doby a vydává voucher. V případě, že cestovní kancelář se spotřebitelem nekomunikuje, doporučujeme obrátit se na Českou obchodní inspekci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.