Společnost


OnStyle s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4362Dvakrát neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Milan Hrouzek

Znění stížnosti

Dobrý den . Manželka si v Srbické prodejně v Olympii koupila stříbrný komplet s kamínky . Zhruba po měsíci nošení jí z přívěsku začali odpadávat kamínky . ANi po druhé reklamaci nebylo oznámeno z jakého důvodu je neuznaná .


Produkt

Set stříbro (nové) 925/1000 cena 1200Kč po slevě 50% 600Kč


Požadované řešení

Oprava či výměna nebo navrácení peněz .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 16:38, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. V této souvislosti je důležité odůvodnění reklamace, které je prodávající povinen spotřebiteli při zamítnutí reklamace dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele vystavit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2014 11:43, před 10 lety

Dobrý den,
po přezkoumání reklamace paní Hrouzkové jsme se rozhodli umožnit výměnu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 14:41, před 10 lety

Spotřebitele požádáme o potvrzení řešení sporu a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.9.2014 17:24, před 10 lety


Milan Hrouzek

Společnost ONstyle nám umožnila nakonec výměnu zboží . Jelikož neměli stejné ,tak po patnácti minutovém dohadování a po několika hovorech prodavačky se svým šéfem a po odrazení několika potencionálních zákazníků jsme dostáli svého a to odstoupení od kupní smlouvy . Veliké díky dTestu ,bez nich by se nejspíš tato společnost radovala z dalšího zisku na úkor zákazníka . Už nikdy více u ONstyle nebudeme nakupovat a to samé doporučuji i ostatním .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.