Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den . Manželka si v Srbické prodejně v Olympii koupila stříbrný komplet s kamínky . Zhruba po měsíci nošení jí z přívěsku začali odpadávat kamínky . ANi po druhé reklamaci nebylo oznámeno z jakého důvodu je neuznaná .
Set stříbro (nové) 925/1000 cena 1200Kč po slevě 50% 600Kč
Oprava či výměna nebo navrácení peněz .
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. V této souvislosti je důležité odůvodnění reklamace, které je prodávající povinen spotřebiteli při zamítnutí reklamace dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele vystavit.
Dobrý den,
po přezkoumání reklamace paní Hrouzkové jsme se rozhodli umožnit výměnu zboží.
Spotřebitele požádáme o potvrzení řešení sporu a případné uzavření stížnosti.
Společnost ONstyle nám umožnila nakonec výměnu zboží . Jelikož neměli stejné ,tak po patnácti minutovém dohadování a po několika hovorech prodavačky se svým šéfem a po odrazení několika potencionálních zákazníků jsme dostáli svého a to odstoupení od kupní smlouvy . Veliké díky dTestu ,bez nich by se nejspíš tato společnost radovala z dalšího zisku na úkor zákazníka . Už nikdy více u ONstyle nebudeme nakupovat a to samé doporučuji i ostatním .