Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 21.5. 2020 jsem si objednala a zalatila zboží z e-shopu fashionfashion.cz Toho dne mi přišlo potvrzení objednávky do e-mailu.
Jedná se o Krajkový květinový dámský letní přehoz přes plavky
kód: 32972359257/BIL
Zboží mi nebylo dodáno, na info jsem psala již dva e-maily, snažím se dovolat v době, kdy je uvedeno na webu - dovolat se není možné, na SMS nikdo nereaguje, vzhledem k tomu, že je to iMessage vidím, že je zpráva doručena, ale nikdo si jí ani nepřečetl.
nedoručené zboží Krajkový květinový dámský letní přehoz přes plavky - zaplacené!
Požaduji buď přesnou informaci, kdy mohu zboží očekávat nebo vrácení peněz za nedodané zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, zásilka je letecky přepravována, zboží bude doručeno, na webu upozorňujeme na možné opoždění dodání. zde je sledovací číslo(odkaz) české pošty https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/RV450103091CN, naše info linka kdy můžete položit dotaz ohledně objednávky od 12-13 hod v pracovní dny
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, dTestu děkuji za pomoc s řešením problému. balíček mi byl doručen.