Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#43620Nedodané, zaplacené zboží z fashionfashion.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2020, před 5 lety

Pavlína Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, 21.5. 2020 jsem si objednala a zalatila zboží z e-shopu fashionfashion.cz Toho dne mi přišlo potvrzení objednávky do e-mailu.

Jedná se o Krajkový květinový dámský letní přehoz přes plavky
kód: 32972359257/BIL

Zboží mi nebylo dodáno, na info jsem psala již dva e-maily, snažím se dovolat v době, kdy je uvedeno na webu - dovolat se není možné, na SMS nikdo nereaguje, vzhledem k tomu, že je to iMessage vidím, že je zpráva doručena, ale nikdo si jí ani nepřečetl.


Produkt

nedoručené zboží Krajkový květinový dámský letní přehoz přes plavky - zaplacené!


Požadované řešení

Požaduji buď přesnou informaci, kdy mohu zboží očekávat nebo vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2020 09:17, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2020 09:39, před 4 lety

Dobrý den, zásilka je letecky přepravována, zboží bude doručeno, na webu upozorňujeme na možné opoždění dodání. zde je sledovací číslo(odkaz) české pošty https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/RV450103091CN, naše info linka kdy můžete položit dotaz ohledně objednávky od 12-13 hod v pracovní dny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.8.2020 10:38, před 4 lety


Pavlína Nováková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, dTestu děkuji za pomoc s řešením problému. balíček mi byl doručen.