Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost. Jezdím každý den vlakem z Pardubic do Poděbrad. V odpoledních hodinách rychlík přijíždí do Kolína např. ve 14:24 a na Poděbrady odjíždí 14:29. Jelikož jsou výluky, tak rychlík přijíždí do Kolína s asi 5 minutovým zpožděním. Z jakého důvodu nemůže osobním vlak počkat na rychlík z Brna nebo Luhačovic alespoň 5 minut? Některé dny čeká a někdy i s menším zpožděním nám ujede. Každý den vidím 10-15 lidí naštvaných, protože opět nestihli spoj. Další spoj jeden za 45-60 minut. Zmíněný osobní vlak, který jezdí na Masarykovo nádraží v Praze v Nymburce stojí 10 minut, takže i kdyby s 5 minutovým zpožděním odjezdu z Kolína by do cílové stanice dojel včas.
Čekání vlaku na přípoj, když zpoždění nijak neovlivní čas příjezdu do cílové stanice.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.