Společnost


Slevoteka.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43624Neuhrazený pobyt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2020, před 5 lety

Frantisek Vaňásek

Znění stížnosti

Dne 10.12 zakoupen wocher č.223197841 za 4118 kc.jednalo se o Heviz 3dny a 2noci s rodinou jsme se rozhodli ze nas pojede vice tak 03.01 2020 jsme objednali jeste 2 wochery č.2231980774 a 2231980775 tamtez prisly tistene wochery datum pobytu 08.05 2020 dne 30.3 2020 prisel e-mail ze se to neuskuteni abychom se zkontaktovali s hotelem a presunuli datum na pozdejsi dobu coz jsme udelali a pobyt se mel uskutecnit 28.09 2020 dne 09.07 2020prisel e-mail ze pobyt Slevotekou nebyl uhrazen takze mame zaplaceny 3 wochery Heviz Madarsko v celkove castce 12 354kc.jsem senior a nevim jak postupovat dal prosim,poradte s pozdravam Vaňásek


Požadované řešení

Uhradit celou castku hotelu aby se pobyt mohl uskutecnit a nebo vratit penize na ucet nebot v prosinci 2019 a v lednu 2020 jeste byla situace uplne jina


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2020 08:47, před 5 lety

Slevový portál "Slevotéka.cz s.r.o." byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami smlouvy je spotřebitel a přímo poskytovatel služby, slevový portál byl pouhým zprostředkovatelem (všeobecné podmínky bod I. "pouze zprostředkovává dodání zboží či poskytnutí služby." Celé znění podmínek, naleznete zde:https://www.slevoteka.cz/obchodni-podminky/.

Poskytovatel služby (hotel) si vybral zprostředkovatelský server, a to, že zkrachuje, je riziko podnikání - dodavatel zboží si mohl svobodně zvolit formu, jakou bude oslovovat zákazníky. Pokud si zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").

Poskytovatelé slev, kteří své služby nabízeli přes zkrachovalý slevový portál, nemají tudíž nárok přenést škodu a náklady na zákazníka. Spotřebitel sice uzavřel smlouvu přes třetí osobu, ale s konkrétním podnikatelem, který na webu inzeroval svou nabídku. Krachem zprostředkovatele tedy smlouvy mezi dalšími osobami nezanikají a mají být plněny, jak bylo domluveno.

Objednané a zaplacené služby by měly být spotřebiteli dodány dodavatelem služeb, který může následně svoji pohledávku vůči slevovému portálu přihlásit do insolvenčního řízení.

Více informací nalezne spotřebitel o problematice slevových portálů v článku na webových stránkách https://www.dtest.cz/clanek-5106/pravo-nakupy-na-slevovych-portalech

Společnost Slevoteka.cz s.r.o. se aktuálně nachází v insolvenčním řízení, více na https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=A40218CBA43B0807E05333F21FACEA7C

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 22:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.