Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Absolutní neochota řešení Zákaznické podpory. V jídle hranolky, které nejsou vůbec uvedeny v tom, co dané jídlo obsahuje. Kompenzace 50 Kč měla kompenzovat celé jídlo, které letělo do koše z důvodu intolerance na škrob. V každém boxu jsou vždy prý hranolky, ale to, že to nikdo nikde neuvádí je v pohodě.
https://ibb.co/1rXFDhw
V jídle byly hranolky, i když nebylo uvedeno nikde.
Vrácení celé částky v kreditech + kompenzace
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.