Společnost


Pull & Bear Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4363Reklamace kalhot

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2014, před 10 lety

Taťána Petříková

Znění stížnosti

V září 2014 jsem zakoupila kalhoty. Po vyprání se potrhal zip u kapes. Při přijetí reklamace mi toto pan vedoucí nechtěl převzít s tím, že chybí hadrový pásek. Odpověděla jsem, že tento tam ani při koupi nebyl, jednalo se o zlevněné zboží - dost možná to byl důvod slevy. SDĚLIL MI, ŽE BUD MI DÁ POUKÁZKU, nebo mi reklamaci zamítne protože mi chybí zmíněný pásek. Ten ale není předmětem reklamace, domnívám se, že ani není důležitý, protože jinak mi reklamaci uznat chtěl. Vše ale ztroskotalo na pásku?
Prosím o pomoc, jak mohu reagovat
děkuji


Požadované řešení

Odstoupení od KS


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 13:37, před 10 lety

K posouzení oprávněnosti reklamace není spotřebitel povinen dodat všechny součásti výrobku. Pokud by reklamace měla být vyřízena odstoupením, spotřebitel je povinen vrátit předmět koupě. Pokud prodávající trvá na skutečnosti, že pásek byl součástí výrobku, měl by v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že spotřebiteli byly všechny součásti výrobku předány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.10.2014 12:41, před 10 lety


Taťána Petříková

Vyčkám na vyjádření manažera a poté budu reagovat na vašich stránkách, děkuji za váš čas

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 09:50, před 10 lety

Spotřebitelce byly v rámci reklamačního řízení vráceny peněžní prostředky. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.