Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2014 jsem zakoupila kalhoty. Po vyprání se potrhal zip u kapes. Při přijetí reklamace mi toto pan vedoucí nechtěl převzít s tím, že chybí hadrový pásek. Odpověděla jsem, že tento tam ani při koupi nebyl, jednalo se o zlevněné zboží - dost možná to byl důvod slevy. SDĚLIL MI, ŽE BUD MI DÁ POUKÁZKU, nebo mi reklamaci zamítne protože mi chybí zmíněný pásek. Ten ale není předmětem reklamace, domnívám se, že ani není důležitý, protože jinak mi reklamaci uznat chtěl. Vše ale ztroskotalo na pásku?
Prosím o pomoc, jak mohu reagovat
děkuji
Odstoupení od KS
|
Tweet |
K posouzení oprávněnosti reklamace není spotřebitel povinen dodat všechny součásti výrobku. Pokud by reklamace měla být vyřízena odstoupením, spotřebitel je povinen vrátit předmět koupě. Pokud prodávající trvá na skutečnosti, že pásek byl součástí výrobku, měl by v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že spotřebiteli byly všechny součásti výrobku předány.
Vyčkám na vyjádření manažera a poté budu reagovat na vašich stránkách, děkuji za váš čas
Spotřebitelce byly v rámci reklamačního řízení vráceny peněžní prostředky. Stížnost tedy uzavíráme.