Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 28.11.2019 jsem nepředloženě klikla na seznamku academic singl a uzavřela smlouvu o automatickém prodlužování předplatného. Pokoušela jsem se profil smazat, ale nedalo se a ani najít obchodní podmínky, které by říkaly jakým způsobem odstoupit od smlouvy.
Náhle mi přišel mail kde mě vyzývají k úhradě částky 2530,- Kč. Začala jsem vyhledávat na internetu, jak danou věc řešit a dle rady D-testu jsem si s nimi dopisovala a snažila se jim vysvětlit, že na takové jednání nemají nárok protože mě neupozornili dopředu a včas.
Platební upomínka
Vaše předplatné na http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. / http://www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2019-11-28-198030420-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
25.12.2019
Vážená paní Jana Budinova,
ke dni 28.11.2019 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce http://www.academic-singles.cz ke dni 28.10.2019 s uvedením e-mailové adresy jana.budinova@icloud.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 28.11.2019 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.
Uhradit nyní
Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.
Převeďte prosím sumu ve výši 2 530,00 CZK nejpozději do 31.12.2019 prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:
paypal@be2.com
Referenční číslo: CZ-2019-11-28-198030420-AS-DN
V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.
V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 530,00 CZK
CZ-2019-11-28-198030420-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
Včasné zaplacení je jediný způsob, jak zabránit navýšení nákladů.
Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.
Psala jsem jim mail:
Jméno spotřebitele: Jana Budínová
Adresa spotřebitele: Dělnická 9, Znojmo 66902
Podpis spotřebitele: Jana Budínová v.r.
Datum: 15.11.2019
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
S pozdravem
Jana Budínová
Na tento mail odpověděli:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Byl(a) jste kontaktován(a), protože jste aktivoval(a) náš automatický proces vymáhání plateb.
Tento proces byl aktivován, protože Váš členský poplatek byl stornován nebo se poplatek nepodařilo odečíst z Vašeho účtu.
Vzhledem k tomu, že nebylo obdrženo včasné zrušení obnovení Prémiového členství, bylo předplatné automaticky obnoveno v souladu se smluvními podmínkami.
Z těchto důvodů nám poplatek musíte uhradit.
Nezaplacenou částku prosím uhraďte v termínu uvedeném v upomínce, abyste se vyhnul(a) dalším nákladům a zastavil(a) proces vymáhání pohledávky.
Pokud jste žádost o zrušení odeslal(a) faxem, poštou nebo jako přílohu e-mailu před vypršením lhůty pro zrušení, pošlete nám prosím požadavek spolu se způsobem zaslání k ověření. Pokud datum zrušení na základě dokladů nebude možné ověřit, nebude možné je akceptovat jako včasné zrušení.
Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržel(a) automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste dále nereagoval(a), požadavek nebyl zpracován a není platný.
Uhraďte prosím částku (uvedenou v upomínce) prostřednictvím služby PayPal (http://www.paypal.com) pomocí funkce “Poslat platbu”.
Proveďte platbu na následující e-mailovou adresu (což je náš PayPal účet):
paypal@be2.com
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<
Pokud s provedením platby prostřednictvím služby PayPal budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás na adrese paypal@be2.com.
Na vyžádání Vám přes PayPal zašleme personalizovanou žádost o platbu.
Pokud platbu nemůžete provést prostřednictvím služby PayPal, můžete pohledávku uhradit také bankovním převodem na následující bankovní účet:
Společnost: be2 Sarl
Banka: UNICREDIT BANK AG (HYPOVEREINSBANK)
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT – BIC: HYVEDEMMXXX
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<
Adresa banky:
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaberstraße 3
80333 Mnichov, Německo
Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky. Pokud je Váš profil na webových stránkách stále aktivní, bude Vám obnoven přístup k našemu Prémiovému členství.
Přečtěte si pozorně následující vysvětlení. Najdete tam odpovědi na nejčastěji kladené otázky o tomto procesu a Vašich možných krocích:....
Takto jsme si vyměnili ještě několik mailů. Dále se nic nedělo až mi přišel mail abych zaplatila 163 EUR nějaké vymahačské firmě a pak za několik měsíců už jen 90 EUR jiné společnosti. Oba maily byly psány anglicky.
Prosím o pomoc s řešením problému. Byla bych ráda, aby se celý problém vyřešil nějakou dohodou.
Děkuji
Jana Budínová
|
Tweet |
Konkrétní rozhodnutí, zda částku uhradit, nebo ne, je na spotřebiteli. Z naší strany můžeme uvést pouze to, že dle našeho názoru společnost při zřizování členství neplní své zákonné povinnosti dostatečně, takže jí na poplatek za automatické prodloužení členství nevzniká nárok. I když se na nás v souvislosti se společností obrátilo velké množství spotřebitelů, ještě jsme se ani v jednom případě nesetkali s tím, že by společnost sporný poplatek vymáhala soudní cestou, která jako jediná může vést např. k exekuci.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vstřícný přístup ke spotřebiteli.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.