Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#43637Připojení na měsíc, data

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2020, před 5 lety

Veronika Beňáková

Znění stížnosti

Dobrý večer, stalo se mi to co se stalo mnohým z Vás, na 0,01s se mi u stáhnuté listy na mobilu zapli data, které jsem okamžitě vypla, ale také mi okamžitě prišla sms, že mi data byla aktivována bez mého souhlasu což jsem se dočetla tady i na webu a to máte "chytře"udělané, aby jste okradli lidí, že si data máme zablokovat, ale to, že když se člověk omylem připojí nebo se mu to omylem zapne samo, tak mu hned bez zeptají strhavate peníze!!!! nehorázné a nesolidni jednání vůči spotřebiteli!!! Já data opravdu nepotřebují a tohle bych nazvala horšími slovy, ale bohužel je tady nemůžu napsat, jinak to nebude uznané.K tomu to máte napsané tak, že spotřebitel vypadá jako viník, protoze to sám udělal, ale nikdo se ho neptal jestli službu chce a ta mu byla oznámena v SMS, že je aktivní..... Ty tečky si můžete domyslet. NECHCI VAŠE DATA, PROTOŽE JE NEPOTŘEBUJÍ!!! CHCI VRÁTIT PENÍZE ŽE SLUŽBU, KTERÁ SE NIKOHO NEPTA ZDA JI CHCE!!! Nemůžete nabízet službu, na kterou zákazník nemůže reagovat jestli ji chce nebo ne, ale brát peníze jen za omylem spuštěnou ikonu, to by jsme se časem dostali všichni do dluhu bez naše vědomí. Jinak u dat posílat u spuštění dat SMS zákazníkovy zda chce/nechce službu a ne ho postavit před hotovou věc. Když umíte poslat SMS o všem, tak proč ne na tohle s dotazem jo/ne???Předplacená karta Vodafone

09.07.2020 teď na mém čísle, zašlu na vyžádání
Veronika B.


Produkt

Připojení na měsíc


Požadované řešení

Chci vrácení peněz ve výše služby, kterou si nauctovali dle ceníku bez mého souhlasu a potvrzení a také u dat udělat dotazování zda to zákazník chce, když umíte poslat SMS o všem tak proč ne o tomhle?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2020 05:55, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2020 07:19, před 5 lety

Dobrý den, paní Beňáková,

podle informací, které jste uvedla, zřejmě máte na svém telefonním čísle nastavenou základní službu Připojení na měsíc. Tu můžete mít aktivní a nebude Vás to nic stát, ale v případě, že prostřednictvím Vašeho telefonního čísla zaznamenáme datový přenos, naúčtujeme poplatek 49 Kč a následujících 30 dnů můžete využít 100 MB.

Podle informací, které jste popsala, právě k tomu došlo - sama uvádíte, že se Vám telefon omylem připojil k internetu. Takovou situaci ale nemáme možnost ovlivnit, je to dáno chováním Vašeho telefonu.

Pokud tedy vůbec nechcete data přes mobilní síť využívat, můžete si Připojení na měsíc zrušit a data zablokovat. Dále je pak budete moct využívat například přes Wi-Fi připojení. Zablokování dat můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/internet.

Podrobné informace o službě Připojení na měsíc najdete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/internet-v-mobilu/pripojeni-na-mesic/.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 14:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 10:07, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.