Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý večer, stalo se mi to co se stalo mnohým z Vás, na 0,01s se mi u stáhnuté listy na mobilu zapli data, které jsem okamžitě vypla, ale také mi okamžitě prišla sms, že mi data byla aktivována bez mého souhlasu což jsem se dočetla tady i na webu a to máte "chytře"udělané, aby jste okradli lidí, že si data máme zablokovat, ale to, že když se člověk omylem připojí nebo se mu to omylem zapne samo, tak mu hned bez zeptají strhavate peníze!!!! nehorázné a nesolidni jednání vůči spotřebiteli!!! Já data opravdu nepotřebují a tohle bych nazvala horšími slovy, ale bohužel je tady nemůžu napsat, jinak to nebude uznané.K tomu to máte napsané tak, že spotřebitel vypadá jako viník, protoze to sám udělal, ale nikdo se ho neptal jestli službu chce a ta mu byla oznámena v SMS, že je aktivní..... Ty tečky si můžete domyslet. NECHCI VAŠE DATA, PROTOŽE JE NEPOTŘEBUJÍ!!! CHCI VRÁTIT PENÍZE ŽE SLUŽBU, KTERÁ SE NIKOHO NEPTA ZDA JI CHCE!!! Nemůžete nabízet službu, na kterou zákazník nemůže reagovat jestli ji chce nebo ne, ale brát peníze jen za omylem spuštěnou ikonu, to by jsme se časem dostali všichni do dluhu bez naše vědomí. Jinak u dat posílat u spuštění dat SMS zákazníkovy zda chce/nechce službu a ne ho postavit před hotovou věc. Když umíte poslat SMS o všem, tak proč ne na tohle s dotazem jo/ne???Předplacená karta Vodafone
09.07.2020 teď na mém čísle, zašlu na vyžádání
Veronika B.
Připojení na měsíc
Chci vrácení peněz ve výše služby, kterou si nauctovali dle ceníku bez mého souhlasu a potvrzení a také u dat udělat dotazování zda to zákazník chce, když umíte poslat SMS o všem tak proč ne o tomhle?
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Beňáková,
podle informací, které jste uvedla, zřejmě máte na svém telefonním čísle nastavenou základní službu Připojení na měsíc. Tu můžete mít aktivní a nebude Vás to nic stát, ale v případě, že prostřednictvím Vašeho telefonního čísla zaznamenáme datový přenos, naúčtujeme poplatek 49 Kč a následujících 30 dnů můžete využít 100 MB.
Podle informací, které jste popsala, právě k tomu došlo - sama uvádíte, že se Vám telefon omylem připojil k internetu. Takovou situaci ale nemáme možnost ovlivnit, je to dáno chováním Vašeho telefonu.
Pokud tedy vůbec nechcete data přes mobilní síť využívat, můžete si Připojení na měsíc zrušit a data zablokovat. Dále je pak budete moct využívat například přes Wi-Fi připojení. Zablokování dat můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/internet.
Podrobné informace o službě Připojení na měsíc najdete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/internet-v-mobilu/pripojeni-na-mesic/.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.