Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera jsem nakupovala v prodejně Reserved v Ostravě Forum Nová Karolina. Na prodejně byly celkem tuším 3 prodavačky, z toho 2 byly velmi nepříjemné. Měla jsem plné ruce nákupních tašek s nemožností si to někde odložit a držela jsem v ruce zboží, které jsem si chtěla vyzkoušet. Kusů oblečení bylo více, zamýšlela jsem, že nechám část na stojanu před kabinkami, kde se odkládají vyzkoušené šaty. Bohužel zde žádný stojan nebyl. Nezbylo mi nic jiného, než jít s oblečením do kabinky. Po vyzkoušení jsem podotýkám veškeré odzkoušené oblečení odnesla k pokladně a chtěla zaplatit. Prodavačky jedna na druhou jízlivým tonem s nevhodným obličejem podotkly, že nakonec "kupuje jen 2 věci".Paní prodavačky mě vyzvala, ať zbývající oblečení uklidím zpět na své místo. Slušně jsem jí odpověděla, že mám plné ruce dalších nákupních tašek a že už si ani nepamatuji, odkud jsem jej vzala. Po zaplacení mi řekla, že mi daňový doklad nevydá, dokud oblečení neuklidím tam,odkud jsem jej vzala!!!!!!! Nechtěla jsem se tedy hádat, spěchala jsem na autobus a byla jsem nucena odejít bez dokladu.Podotýkám, že jsem byla celou dobu slušná, prodavačce jsem nenadávala, ani nezvyšovala hlas. Jejich chování považuji nejenom za krajně nevhodné, zvláště pak, že slečny byly o hodně mladší než já a takové chování by si neměly dovolit. A navíc to vrhá velmi špatný dojem na prodejnu, protože s tímto přístupem se většina zákazníků určitě neztotožní.
Svou stížnost jsem pečlivě zvážila. Nejsem typ chronického stěžovatele, ale tentokrát jsem se rozhodla to nenechat jen tak.Nehýřím dostatkem volného času, ale arogantní chování prodavaček by nemělo být opomíjeno.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, tehdy, pokud o to spotřebitel požádá, podle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.