Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
neuznana reklamace poruchy vodarny JP Basic 4/24L .Dal jsem do opravy v zaruce vodarnu prestala fungovat .V servisu me ji vratily s tim ze je vporadku ,ze ji jenom postelovaly. po zapojeni a spusteni z tlakoveho spinace vyslehly plameny.byl jsem to reklamovat a v servisu me rekly ze vodarna pracovala v nadmerne vlchkosti ,at jim dam posudek soudniho znalce. Kdyz jsem jim ho dodal tak stejne reklamaci zamitly,ackoly v posudku je napsano ze instalace vodarny splnuje vsechny pozadevky. K cemu pak jsou soudni znalci kdyz je neuznavaji pracovnici Mountfieldu Teplice Srbicka454 41510 . e-mail :obshod.37@mountfield.cz.neni to prvni pripad kdy vyzaduji penize za opravu v zaruce.
opravit vodarnu v zaruce ,bez placeni jak to vyzaduji
|
Tweet |
Znalec je nezávislá osoba, která byla pro své odborné vlastnosti zapsána do seznamu znalců. Znalecký posudek prokazuje, zda je na zboží přítomná vada. Tato skutečnost by měla vyplývat ze závěru znaleckého posudku, včetně povahy vady. Vzhledem k odbornému zaměření znalce lze prodávajícímu jen doporučit, aby po předložení posudku pečlivě zvážil další postup.
V případě, že prodávající posudek neuznává, bude nutné se svého práva domáhat soudní cestou. Soud může k posudku přihlédnout, nebo může nařídit vypracování nového posudku, jehož závěry porovná se závěry posudku předloženým spotřebitelem. Spotřebiteli před podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.