Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#43659Nekvalitní služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2020, před 5 lety

Jakub Chmiel

Znění stížnosti

Nechápu, jak může tato společnost Nordic fungovat. Nejdřív k vám přijdou a ve stoupačkách ztratí váš datový kabel. Tak po 4 dnech vám natáhnou nový. Odborník s 10-ti letou praxí (což mi řekl několikrát během návštěvy) neumí zapojit ani koncovku RJ45. Neustále mi říkali, že mám špatný router, resp. dva routery, které mám doma. Na koncovce nebyl zapojený jeden drát. Nemají ani měřící přístroj, kterým by si to zkontrolovali. Nebyli schopni přijet ani po 10 dnech, aby to přecvakli. Nakonec jsem si musel koncovku nacvaknout na své náklady. Vůbec tuto společnost nedoporučuji.


Požadované řešení

Nacvaknutí koncovky RJ45


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 08:55, před 5 lety

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2020 11:04, před 4 lety

Velice nás mrzí negativní zkušenost zákazníka a rádi bychom celý případ konkrétně prošetřili. Bohužel dle dostupných informací nedokážeme dohledat konkrétní zákaznický účet. Prosíme o poskytnutí bližších údajů účtu a určitě je i v našem zájmu se případem zabývat a odhalit zda se jednalo o lidskou chybu ze strany technika, které se pokusíme v budoucnu zabránit. Velice vítáme zpětné vazby na průběh instalací či servisu, díky kterým se vždy nachází prostor pro zlepšení. Z toho důvodu má i zákazník možnost po instalaci předat svou zkušenost skrze formulář, nebo se případně s námi spojit prostřednictvím kontaktních kanálů, kde je možné případnou reklamaci postoupit k řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2020 11:37, před 4 lety


Jakub Chmiel

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, tento požadavek řešila společnost Nordic pod číslem REQ-092519. Bohužel byla vyřešena až po 4 týdnech. Koncovku přijeli přecvaknout. Bohužel špatná komunikace z jejich strany.