Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechápu, jak může tato společnost Nordic fungovat. Nejdřív k vám přijdou a ve stoupačkách ztratí váš datový kabel. Tak po 4 dnech vám natáhnou nový. Odborník s 10-ti letou praxí (což mi řekl několikrát během návštěvy) neumí zapojit ani koncovku RJ45. Neustále mi říkali, že mám špatný router, resp. dva routery, které mám doma. Na koncovce nebyl zapojený jeden drát. Nemají ani měřící přístroj, kterým by si to zkontrolovali. Nebyli schopni přijet ani po 10 dnech, aby to přecvakli. Nakonec jsem si musel koncovku nacvaknout na své náklady. Vůbec tuto společnost nedoporučuji.
Nacvaknutí koncovky RJ45
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.
Velice nás mrzí negativní zkušenost zákazníka a rádi bychom celý případ konkrétně prošetřili. Bohužel dle dostupných informací nedokážeme dohledat konkrétní zákaznický účet. Prosíme o poskytnutí bližších údajů účtu a určitě je i v našem zájmu se případem zabývat a odhalit zda se jednalo o lidskou chybu ze strany technika, které se pokusíme v budoucnu zabránit. Velice vítáme zpětné vazby na průběh instalací či servisu, díky kterým se vždy nachází prostor pro zlepšení. Z toho důvodu má i zákazník možnost po instalaci předat svou zkušenost skrze formulář, nebo se případně s námi spojit prostřednictvím kontaktních kanálů, kde je možné případnou reklamaci postoupit k řešení.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, tento požadavek řešila společnost Nordic pod číslem REQ-092519. Bohužel byla vyřešena až po 4 týdnech. Koncovku přijeli přecvaknout. Bohužel špatná komunikace z jejich strany.