Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nepadnouci plavkova podprsenka zaslána na výměnu. Již je to přes měsíc, zboží nové nepřišlo, obchod nereaguje na maily a dovolat se nedá.
Plavkova podprsenka
Vrácení peněz nebo zaslání zboží
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel při smlouvě uzavírané distančním způsobem, tedy například přes internet, právo do 14 dní od převzetí zboží odstoupit. Tím, že spotřebitelka ve lhůtě 14 dní zaslala zboží zpátky a požadovala jeho výměnu, došlo dle ustanovení § 1902 občanského zákoníku ke změně obsahu závazku, kdy se původní závazek, tedy původní část kupní smlouvy týkající se zboží zrušila a byla nahrazena novým závazkem, tedy novou kupní smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.