Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na www.bombazbozi.eu jsem objednal zboží. Naštěstí na dobírku. Přišlá pouze předfaktura a od té doby nulová komunikace. Nedostupný telefon. V obchodních podmínkách však firma deklaruje, že pokud zákazník zruší objednávku je povinen zaplatit náklady až do 50% kupní ceny objednaného zboží.
Prodejce nekomunikuje, nelze tedy zjistit termín dodávky, případně zda vůbec zboží dodá či firma jako taková ještě existuje.
Co tedy dále_?
Počkat až si firma zprovozní zákaznickou linku?
Komunikace se zákazníkem
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou povinné si vzájemně plnit. Kupující může od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení. Před převzetím zboží nelze odstoupit bez uvedení důvodu. Pokud není doba dodání sjednána ve smlouvě, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned a prodávající bude povinen plnit bez zbytečného odkladu. Nebude-li prodávající plnit, je vhodné poskytnout mu dodatečnou přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením s smlouva od počátku ruší. Strany se mohou dohodnout namožnosti zrušení kupní smlouvy před dodáním zboží. Pro takový případ je možné sjednat odstupné, které by nemělo být nepřiměřené. Výše by měla odpovídat skutečným nákladům spojeným s odesláním zboží.
Pro zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou komunikaci.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.