Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.7.2020 dodala f-ma Bennet cz s.r.o. obj.křeslo ušák Charlot mimo domluvenou dobu,přebíral narychlo telef.povolaný syn.Obal špinavý, zespodu potrhaný. Po rozbalení zjištěno značné poškození zboží. Večer 1.7.odeslána žádost o Odstoupení od smlouvy do 14 dnů,v příloze
posláno několik foto poškození. Majitel od 2.7.stále odmítá možnost
uznát právo na Odstoupení.., tvrdí, že není povinnen toto uznat,
a že zboží nepřevezme.3.7.poslán doporuč. dopis s opakovanou žádostí,e-mailová odpověď stejná. 9.7. učiněn pokus předat křeslo přímo v Chrudimi na kamenné prodejně. Zaměstnankyně pí D.
po telef.konzultaci s majitelem,p. K., křeslo nepřevzala, což
je doloženo potvrzením.Křeslo jsme si tedy museli přivézt zpět do Jaroměře. P. K. odmítá telefonický kontakt.
Produktem je křeslo ušák Charlot, hořč. barvy, dodané v poškozeném stavu. Na f-uře je uvedeno: relaxační křeslo, což ovšem není.
Od prvopočátku usiluji o možnost Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.Nechci žádnou reklamaci, do které mě majitel stále tlačí, dokonce mi napsal, že jsem poškození mohla způsobit sama.
O žádnou výměnu nemám zájem.
Veškeré doklady a mailová komunikace je pro Vás u mě přístupná.
Mgr. Jarmila Kadečková, Jaroměř
|
Tweet |
Spotřebitel je v souladu s § 1829 odst. 1 písm. a) OZ oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem a vrátit zboží ve stavu, v jakém ho obdržel, vadné, tj. i poškozené při přepravě, nevyjímaje. Poškození zboží při přepravě představuje rozpor s kupní smlouvou a je tudíž vadou ve smyslu § 2161 odst. 1 OZ, která zakládá spotřebiteli právo z vadného plnění a za kterou je odpovědný pouze prodávající.
Jinými slovy řečeno, prodávající musí prokázat, že zboží bylo v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem od dopravce ve shodě s kupní smlouvou, tedy zcela bezvadné. V opačném případě je prodávající povinen spotřebiteli vrátit veškeré peněžní prostředky, které od něho přijal, bez nároku na započtení jakékoli částky z důvodu snížení hodnoty zboží dle § 1833 OZ.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.