Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 08.05.2020 som sa zaregistrovala na zoznamke Be2 (www.be2.sk) na 1 mesiac členstva. Následne mi bolo členstvo automaticky predĺžené aj automaticky mi bola platba strhávaná s mojej karty.
Zaslala som list o zrušenie členstva dna 3.7.2020 na adresu (be2 S.a.r.l., služby zákazníkom/ukončenie, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg), nakoľko to tak žiadaju v podmienkach.
Kontaktovala som aj e-mailom so svojou poziadavkou na uvedené adresy: zakaznicky-servis@be2.sk, zakaznickyservis@be2.sk s vysvetlením a žiadosťami o zrušenie.
Zrušenie sa doteraz nekonalo a uz mi boli opatovne stihnute peniaze. Sluzbu nevyuzivam, nechcem ju mat aktivovanu, potrebujem urychlene zrusit clenstvo, nakolko nechcem uz viac platit za hluposti. Neviem este, co treba spravit.
Dakujem za pomoc
Ziadam urychlene zrusit clenstvo na zoznamke be2
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý deň, dňa 13.7.2020 mi bol doručený tento e-mail z adresy zakaznicky-servis@be2.sk (predtým keď som písala na tento e-mail a žiadala o zrušenie členstva nereagovali):
Vážený zákazník služby be2, ďakujeme za Vašu správu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Je nám to ľúto, z Vašej strany sme však neprijali včasnú, podpísanú žiadosť o výpoveď - Vaše Prémiové členstvo bude preto obnovené tak, ako je uvedené na našich platobných stránkach.
Informácie, súvisiace s výpoveďou a obnovením sú - v prípade, že by ste ich chceli kedykoľvek overiť - k dispozícii aj v rámci našich FAQ a vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Ak ste nám už podpísanú žiadosť o výpoveď poslali, pošlite nám ju prosím znovu, aby sme mohli Váš profil aktualizovať. Uveďte prosím aj doklad o pôvodnej žiadosti (napr. pôvodný e-mail s dátumom, kópiu dokladu o odoslaní faxu, doklad o odoslaní žiadosti poštou), vďaka čomu budeme môcť Vašu prvú žiadosť evidovať ako právoplatnú.
Ak nemáte dôkaz o tom, že Vaša žiadosť bola odoslaná včas, budete musieť zaplatiť akékoľvek splátky alebo neuhradené poplatky až do zrušenia Vášho predplatného. Radi by sme túto záležitosť vyriešili čo najskôr, prosím odpíšte nám včas.
S pozdravom
be2 Tím
Na tento e-mail som odpovedala dnes 14.7.2020 takto:
Dobrý deň,
dňa 13.7.2020 som Vám poštou poslala znovu podpísanú žiadosť o výpoveď zo dňa 3.7.2020 na adresu be2 S.á.r.l., Služby zákazníkom/ukončenie, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, tiež doklad o odoslaní žiadosti poštou zo dňa 3.7.2020, tiež podpísaný formulár odstúpenie od zmluvy, čo prikladám aj v prílohe tohto e-mailu.
Tiež Vám prikladám v prílohe tohto e-mailu doklad o znovu odoslaní žiadostí poštou zo dňa 13.7.2020, kde súčasťou listu sú doklady podpísaná výpoveď zo dňa 3.7.2020 + doklad z pošty zo dňa 3.7.2020 + odstúpenie od zmluvy zo dňa 13.7.2020.
Keďže som Vám zaslala vyššie spomínané doklady znovu riadne a včas podľa Vašich zmluvných podmienok minimálne 14 kalendárnych dní pred uplynutím príslušnej doby platnosti zmluvy - to je do 7.8.2020, žiadam o okamžité zrušenie prémiového členstva aktivované dňa 8.5.2020, vymazanie profilu, a mojich osobných údajov. Zároveň Vás žiadam o potvrdenie e-mailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku, uveďte dátum kedy bude členstvo zrušené.
Za urýchlené a kladné vybavenie mojej žiadosti ďakujem.
S pozdravom
Martina Bucková
Tak zatiaľ čakám, čo mi odpíšu, len sa obávam, aby mi znovu nestrhli peniaze z účtu.
Prvú registráciu a platbu som vykonala ja na mesiac od 8.5.2020 a zaplatila som dňa 9.5.2020 sumu 9,96 €. Následne si potom spoločnosť be2 stiahla sama bez môjho súhlasu platbu vo výške 49,96 € dňa 9.6.2020 a ďalšiu sumu 49,96 € dňa 9.7.2020.
Ďakujem za pomoc
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby na vyjádření spotřebitelky urychleně reagovala, aby věc mohla být vyřešena.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.