Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dost často při nákupu ve vašich obchodech pozoruji a to nejenom já, že určité akční zboží z letáku, kterého je velmi málo po jeho vyprodání zaměstnanci odstraní cenovku a zákaznící pak toto marně hledají. Na zákaznické tel. lince mi bylo řečeno že se to tak dělá proto, aby nebyl prázdný regál. To je zajímavá obchodní politika, dostanete lidi do obchodu. Serióznější obchodníci přidají cedulku " omlouváme se ale.........." Dnešní případ TV Blaupunkt a držák TV, kdy během pár minut po otevření obchodu v Chomutově a Otvicích bylo toto zboží (několik málo kusů) vyprodáno. Nevím jestli tato obchodní politika splnila účel, moc lidí ráno v obchodě nebylo.
TV Blaupunkt uhl. 98 cm, držák televizoru na zeď TV-B0201
Větší počet zboží, neodstraňovat cenovky zboží, které se vyprodalo a není již skladem.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.