Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.9.2014 jsem na e-shopu objednali televizor Samsung UE40F6340 v ceně 8 597,75 Kč.Obratem jsem částku uhradili bankovním převodem.Následující den mi přišla sms o datumu doručení 15.9.2014. Zboží ale nebylo doručeno. Po e-mailové komunikaci z důvodu nedostupnosti telefonu přisla odpověď ,, Dobry den, velice se omlouvame, ale diky chybe v nasi distribucni siti a selhani prepravni spolecnosti Vam budeme dorucovat zbozi az 18.09.2014 mezi 15-17 hodinou.Velice si vazime Vaseho pochopeni nasi slozite situace, kterou jsme jiz vyresili.,,
Již v této době mi přístup a komunikace nepripadal korektní. Proto jsem na reagoval e-mailem ve znění: ,, Děkuji za odpoveď ,jakou používáte přepravní společnost a proč mi nedorazilo potvrzení, že platba byla uhrazena a na kontě mé objednávky je stav stále v objednávka přijata? Mám obavu, že se jedná o podvodný e-shop, jste schopni mi tohle tvrzení vyvrátit? ,, odpověď: Na zakklade Vaseho zmatecneho objednani se nam platba nesparovala,pozadal jsem tedy o zmenu manuelne. Kazdy jsme omylni a nerozumim Vasim recem o podvodnem eshopu je to prinejmensim sproste.Děkujeme za email zústávame s pozdravem,Jáchym Sršeň
Moje reakce: ,, Vážený pane Sršeň,pokud se vás má obava o podvodné e-shopu dotkla, omlouvám se Vám,ale nebylo to myšleno sprostě.Nejsem, ale zvyklý na podobné jednání e-shopů, kde je nabízena servisní telefonická podpora a je již druhý den nedostupná a obchod není schopen podat zákazníkovi informaci pokud ví, že dojde ke zpoždění odeslání zásilky.
Doufám že po obdržení zboží se Vám budu ještě jednou moci
omluvit.Doporučuji přidat na e-shop možnost recenzí zákazníků, aby bylo možné zkušenosti s neznámími internetovými obchody podpořit.,,
Odpověď : ,, Dekujeme za podnet jeste jednou se omlouvame za nedopatreni.
Telefon je doposud stále nedostupný,dotaz proč zboží bebylo podruhé doručeno bez reakce. Pocit o podvodné společnosti se začíná naplňovat.
Televizor Samsung UE40F6340 v ceně 8 597,75 Kč.
VRÁCENÍ PENĚZ
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Společnost LERAS Trade a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.