Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#43693Vymáhání platby za neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2020, před 5 lety

Larisa Morozova

Znění stížnosti

Po navratu z karanteny KOVID 19 v postovni schrance nasla jsem zasilku od NaturMed (obsah nevim) spolu s dopisem o neuhrazene platbe + administrativni poplatek. Vzhledem k tomu, ze jsem naprosto vedoma toho, ze NIC jsem neobjednala a na telefonaty spolecnosti jsem odpovidala odmitave (sama jsem nachazela v Norsku),- pocitam chovani NaturMed za vymahani a obratim se take na Urad pro ochranu osobnich udaju.


Produkt

obsah balicku mne neni znam


Požadované řešení

1. Prestat s obtezovanim nabidek produktu a Vymazani mych osobnich udaju z databazi spolecnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 12:04, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2020 11:49, před 4 lety

Vážená paní Morozová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že zásilka dvouměsíčního balení produktu ŽenŠen Energy+ byla zaslána na Vaší adresu, jelikož jsme z Vaší strany neobdrželi požadavek na zrušení pravidelného zasílání zmíněného produktu.
Na našich webových stránkách www.naturamed.cz nabízíme také možnost jednorázové varianty objednání produktu ŽenŠen Energy+ bez aktivace věrnostního programu pravidelného zasílání. Od Vás jsme však obdrželi objednávku pravidelného dvouměsíčního zasílání, učiněnou dne 3.3.2020, prostřednictvím webového portálu www.zensenenergy.cz. Ve Vámi odsouhlasených obchodních podmínkách je informace o aktivaci věrnostního programu zřetelně uvedena. Proto je nutné, v případě zájmu následné zásilky zrušit (telefonicky, emailem, apod.), to se ale bohužel nestalo a balíček jste obdržela.
Dovolte mi Vás informovat, že pravidelné zasílání produktu bylo ukončeno a zboží, o které nemáte zájem je možné zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01,České Budějovice. Ve chvíli, kdy bude balíček doručen zpět do našeho skladu, související faktura ve výši 499,- Kč bude stornována.

Ráda bych Vás také informovala, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.

Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2020 17:42, před 4 lety


Larisa Morozova

Balicek se nasel mezi reklamnimi letaky a DOPORUCENYM dopisem je odeslan zpet do C.Budejovic. Ceska posta potvrdila doruceni.
Mgr.L.Morozova Praha

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2020 13:06, před 4 lety

Vážená paní Morozová,

potvrzujeme Vám, že Vámi vrácená zásilka byla doručena do našeho skladu. Smluvní vztah tedy považujeme za ukončený.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 14:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 09:22, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.