Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#43696Nedodržené podmínky expresního dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2020, před 5 lety

Irena Víziová

Znění stížnosti

Dne 10.7.2020 měla být doručena objednávka č. 119784081. Jelikož jsem kupovala golfové hole a dětský podsedák, byla objednávka rozdělena do dvou balíčků. 10.7.2020 mi přišel pouze podsedák a pláštěnka ke golfkám. Volala jsem na mall, tam mi sdělili, že z Vaší strany bylo vše v pořádku že je chyba na straně dopravce. Volala jsem PPL, kde mi sdělili, že fyzicky převzali pouze jeden balíček a ten druhý nepřevzali, až dýl a proto jsem je neobdržela současně 10.7.2020. Přehazování viny z jednoho na druhého se mi nelíbí. Moji situaci to nevyřešilo, jelikož jsme měli v sobotu odjíždět na dovolenou za rodinou na Slovensko. Musela jsem to odložit a budeme vyrážet až v úterý. Důvodem objednávky byla hlavně vaše služba expresního doručení do určitého dne a proto jsem objednala u Vás. Kdybych věděla, že není spolehnutí na službu, kterou si i připlatím, sedla bych do auta a koupila jiný golfáč a neměla s tím takové starosti. Když jsem se ptala na infolince, kdy mi tedy golfky doručí, bylo mi nejdříve řečeno, že v sobotu. Ptám se jestli to ví paní jistě, nakonec z ní vypadlo, že asi nedorazí v sobotu až v pondělí. Radši tuto službu nenabízejte, když jí nemůžete splnit.


Požadované řešení

vrácení poplatku za expresní dodání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 12:22, před 5 lety

Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2020 17:32, před 4 lety

Vážená paní Víziová,

zkušenost, kterou jste měla s nákupem, mne velice mrzí a omlouváme se, že Vám byly způsobeny nepříjemnosti.

Samozřejmě Vám bude zajištěno vrácení platby za dopravné. Poprosím Vás o zaslání čísla bankovního účtu a to na email overeno@mall.cz . Předáme požadavek na finanční oddělení a platba Vám bude obratem odeslána.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 23:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2020 12:34, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.