Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#43697Prodej zboží mimo akci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2020, před 4 lety

ANNA BAREŠOVA

Znění stížnosti

Dobrý den V pondělí ráno měla začít akce na televizory . Když jsme přišli k regálu tak televize žádná nebyla . Zeptali jsme se na informacích a tam nám řekli jestli tam není tak že už je vyprodaná .upozorňuji že jsem tam byla první . když si zákazníci začali stěžovat najednou dvě televize přivezli ,ale ty zmizeli cestou k regálu.Paní ředitelka nám s lehkou arogancí řekla že je prodali už v neděli protože byl o ně zájem a že nemají na všechno čas , to znamená že si to musí připravit když mají volno . To samozřejmě chápu ,ale prodávat je měli až v pondělí .Jinak mně to připadá že si děláte z lidí legraci ! Jedná se o Kaufland v Náchodě Anna Barešová


Produkt

LED HD televize ůhlopříčka 98 cm za 3990 Kč


Požadované řešení

Měla bych dostat možnost televizi koupit , protože kdyby prodej probíhal tak jak má tak bych televizor sehnala .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 08:58, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2020 09:07, před 4 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2020 12:51, před 4 lety


ANNA BAREŠOVA

bohužel jsme se nedohodli s Kauflandem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 14:23, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2020 16:19, před 4 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2020 18:12, před 4 lety


ANNA BAREŠOVA

Dobrý den . Z Vaší zprávy jsem se nedozvěděla nic konkrétního jak by Kaufland chtěl moji stížnost řešit . Barešová Anna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2020 09:38, před 4 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podně

Pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Prosíme o kontaktování našeho Zákaznického centra.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2020 13:57, před 4 lety


ANNA BAREŠOVA

Myslím že nemá cenu si na vaší společnost stěžovat , protože už po třetí nam příšla stejná odpověď a to o ničem.Barešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2020 10:08, před 4 lety

Vzhledem k výše vedené komunikaci stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.8.2020 10:08, před 4 lety


ANNA BAREŠOVA

Hodnocení: