Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den V pondělí ráno měla začít akce na televizory . Když jsme přišli k regálu tak televize žádná nebyla . Zeptali jsme se na informacích a tam nám řekli jestli tam není tak že už je vyprodaná .upozorňuji že jsem tam byla první . když si zákazníci začali stěžovat najednou dvě televize přivezli ,ale ty zmizeli cestou k regálu.Paní ředitelka nám s lehkou arogancí řekla že je prodali už v neděli protože byl o ně zájem a že nemají na všechno čas , to znamená že si to musí připravit když mají volno . To samozřejmě chápu ,ale prodávat je měli až v pondělí .Jinak mně to připadá že si děláte z lidí legraci ! Jedná se o Kaufland v Náchodě Anna Barešová
LED HD televize ůhlopříčka 98 cm za 3990 Kč
Měla bych dostat možnost televizi koupit , protože kdyby prodej probíhal tak jak má tak bych televizor sehnala .
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
bohužel jsme se nedohodli s Kauflandem.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den . Z Vaší zprávy jsem se nedozvěděla nic konkrétního jak by Kaufland chtěl moji stížnost řešit . Barešová Anna
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podně
Pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Prosíme o kontaktování našeho Zákaznického centra.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Myslím že nemá cenu si na vaší společnost stěžovat , protože už po třetí nam příšla stejná odpověď a to o ničem.Barešová
Vzhledem k výše vedené komunikaci stížnost uzavíráme.
Hodnocení: