Společnost


Originalky.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#43698Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2020, před 5 lety

Petr Lysáček

Znění stížnosti

Minulý měsíc mi z ničeho nic dorazil email o tom, že jsem si objednal produkty ze stránky originalky.cz
Na emaily jsem nereagoval, protože jsem si myslel že se jedná o spam nebo o nějaký podvod.
O dva dny později mi došel email o tom, že tahle záhadná zásilka je uložena na poště. Volal jsem tedy okamžitě na poštu, že mi došel balík i když jsem si nic neobjednal. Jejich odpověď byla, že balík nemám přebírat. Tohle jsem přesně udělal, a dál jsem to neřešil.
O týden později mi ovšem napsal tento obchod, že jim musím zaplatit poštovné za tuhle zásilku o které nic nevím.
Ihned jsem odepsal, že jsem si nic neobjednal a tím pádem jim rozhodně nic platit nebudu.
Na email reagovali tak, že jsem si věc objednal a kdyby to byla pravda, tak reaguji na jejich mail o potvrzení objednávky (Což je naprostý nesmysl).
Následují dva týdny mi každý jeden den chodil do pracovního mailu jejich spam o tom, že mám nezaplacenou fakturu.
Několikrát jsem jim vysvětloval, že někdo zneužil moje osobní údaje.
Několikrát jsem je prosil ať už s těmi maily přestanou a o důkaz o tom, že jsem si zboží vážně objednal - Jejich jediná reakce byla, že jsem nereagoval na maily o potvrzení objednávky, takže je objednávka autorizovaná.
Psal jsem do DTestu, kde se mi dostalo hodně užitečných informací.
Psal jsem ještě jednou naposled na jejich eshop, že jsem si vážně nic neobjednal a dokonce jsem jim pohrozil i soudem.
Nic nepomohlo, a do dnešního dne už mám ve schránce přes 30 spam emailů o tom, že mám fakturu po splatnosti.
Už jsem vážně bezradný, emaily do spamu dát nejdou, a já jim nehodlám platit za něco, co jsem si nikdy neobjednal.


Produkt

Herní klávesnice Rezer.


Požadované řešení

Bohatě mi postačí, když mi přestanou spamovat schránku každý jeden den.
Tyhle maily z nějakého důvodu nejdou přesunout do spamu a vždy mi přistanou v hlavní poště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 09:06, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2020 15:56, před 4 lety

Dobrý den,
naše firma má nastaveno automatické odesílání informačních emailů, aby zákazník měl vždy přehled o své objednávce. Postupně se zákazníkům zasílá nejprve potvrzení o přijetí objednávky a poté email s vyřízením. Následuje email s informacemi o odeslání objednávky a poté zákazníka kontaktuje zvolený dopravce. Nabízíme více druhů dopravy, aby si zákazník mohl zvolit vždy variantu, které mu nejvíce vyhovuje.
Pokud se nám zásilka, po těchto upozornění, vrátí zpět jako nepřevzatá je automaticky vystavena faktura na náklady za vrácení nepřevzatého zboží.
Firmu odeslání zásilky (v jakékoliv hodnotě) stojí čas zaměstnance, který musí objednávku zpracovat, dopravu a také čas zaměstnance, který zpracuje nepřevzaté zboží.
Bohužel ignorace přijatého emailu není vhodné řešení.
Pokud by nás příjemce emailu s potvrzením o přijetí objednávky kontaktovat, že se jedná o omyl, byla by objednávka stornována a tím by předešel dalším komplikacím.
Tento problém jsme vyřešili ke spokojenosti zákazníka a fakturu stornovali.
Všechny čtenáře, bychom chtěli požádat, aby neignorovali vlastní email. V případě, že vám přijde potvrzení objednávky, které jste neučinili, kontaktujte náš obchod, kde vám kolegové se vším moc rádi pomohou. Kontaktní informace naleznete na našich stránkách https://www.originalky.cz/ .
Děkujeme vám a přejeme krásný zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 11:51, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2020 11:57, před 4 lety


Petr Lysáček

Hodnocení: