Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den zajímalo by mě jak je možné mít něco od pondělka v akci a 5 minut po otvíračce mít už vyprodáno? Dnes jsem tam byla hned v 7:30 ráno pro stojan na zeď na tv a s úsměvem mi prodavačka oznámila, že uz jsou vyprodaný že tu byli sotva 5 minut. Nechápu jak z dvou denní akce můžete udělat 5 minutovou. Nevim jak si to mám vyložit. To si to rozebrali prodavačky, nebo chodí na prodejnu sotva 5ks na něco co má velkou poptávku??? Přemýšleli jste taky nad pracujícími lidmi??? Každý asi náma čas si stoupnou tak v 6:30 ke Kauflandu aby se ujistil ze zboží ještě bude i když v tomhle případě by asi ani to nepomohlo. Proč neobjednavate na prodejnu více kusu aby vyzbylo na všechny lidi. Jsem úplně vytočena, opravdu mě tato situace dost naštvala.
Stojan na zeď pro tv za 200,-
Ráda bych aby na prodejnu Most dorazila dalsi várka s více kusy, aby zbylo na vsechny. Nebo alespon at mi da Kaufland Most ma stranu 1 kus jestli zbozi jeste dorazi.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.