Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odjíždím na zdravotní dovolenou mimo Prahu. V den odjezdu jsme se synem zajeli na poštu Praha 8 Dolní Chabry Spořická 443/23,Praha,18400 Praha 84, a požádala jsem o přeposlání důchodu mimo Prahu. Všechny potřebné ůdaje moje i novou adresu jsme zachali na přepážce, s tím , že důchod na novou adresu přepošlou. Dostávám důchod 8.den v měsíci. 10. den jseme volali na poštu Chabry že důchod nedorazil. Byli jsme ubezpečeni, že ho z pošty odeslali. 13.den jsme volali na poštu Kladno 1, kde vedoucí zjistila, že peníze z pošty Chabry nebyly vůbec odeslány. Prý to neumí. Toto nelze pochopit. Nevím co mám dělat, velmi špatně chodím, včera jsem oslavila 80-té narozeniny. Děkuji POŠTO. Zdeňka Řeháková
Napravte to co nejdříve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.