Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#43700NEDORUČENÍ DŮCHODU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2020, před 5 lety

Milan Kletečka

Znění stížnosti

Odjíždím na zdravotní dovolenou mimo Prahu. V den odjezdu jsme se synem zajeli na poštu Praha 8 Dolní Chabry Spořická 443/23,Praha,18400 Praha 84, a požádala jsem o přeposlání důchodu mimo Prahu. Všechny potřebné ůdaje moje i novou adresu jsme zachali na přepážce, s tím , že důchod na novou adresu přepošlou. Dostávám důchod 8.den v měsíci. 10. den jseme volali na poštu Chabry že důchod nedorazil. Byli jsme ubezpečeni, že ho z pošty odeslali. 13.den jsme volali na poštu Kladno 1, kde vedoucí zjistila, že peníze z pošty Chabry nebyly vůbec odeslány. Prý to neumí. Toto nelze pochopit. Nevím co mám dělat, velmi špatně chodím, včera jsem oslavila 80-té narozeniny. Děkuji POŠTO. Zdeňka Řeháková


Požadované řešení

Napravte to co nejdříve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 08:37, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.