Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43701Nev Dama nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2020, před 5 lety

Frantisek Hudek

Znění stížnosti

V unoru jsem na vlastni zadost stornoval cast zajezdu, zbytek se uskutecnil.Storno mam jiz vycislene, do dneska ale nemam ani penize, ano voucher, cestovka nekomunikuje.Zadal jsem o vyjadreni telefonicky, mailem, doporucenym dopisem, osobni navstevou na pobocce.Nic.


Produkt

Storno u Nev Damy c.2044000


Požadované řešení

Alespon informace o tom,co se bude dit dal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 08:31, před 5 lety

Dle ustanovení § 2533 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může zákazník před zahájením zájezdu od smlouvy odstoupit vždy. V ustanovení § 2536a občanského zákoníku je uvedeno, že při odstoupení od smlouvy pořadatel vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů po ukončení závazku ze smlouvy, veškeré platby uhrazené zákazníkem nebo v jeho prospěch za zájezd, v případech stanovených zákonem pak snížené o odstupné za předčasné ukončení závazku ze smlouvy.

Má-li spotřebitel nárok na vyplacení určité peněžní částky ze strany společnosti, která tak však neučinila ve sjednaném termínu (a nebyl-li tento termín sjednán, tak zásadně ihned po vyzvání spotřebitele), má spotřebitel možnost zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 22:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.