Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den chci se na vás obrátit se stížností. Zakoupil jsem bazén v hodnotě 1290kč, ve chvíli když jsem bazén vybalil z krabice nafoukl jsem vrchní kruh který byl do rána vyfouklý a naprosto nepoužitý, bazén jsem odvezl zpět do Penny marketu v Litovli, když jsem žádal okamžité vrácení peněz nebo nové zboží nebylo možné se domluvit naprosto arogantní přístup zástupkyně vedoucí se mnou odmítala absolutně řešit vrácení peněz nebo jiné zboží proto žádám okamžité vrácení peněz touto cestou k reklamaci došlo dne 13.7.2020. Proto žádám o okamžité vrácení peněz touto cestou děkuji s pozdravem Šverma
Bazén
Žádám okamžitě vrácení peněz nebo výměnu zboží
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.