Společnost


Schied Zdeněk

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4371Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2014, před 10 lety

Michaela Sorádová

Znění stížnosti

V září 2012 jsem si přes e-shop u firmy LSmobil zakoupila mobilní telefon zn. Nokia. Telefon jsem již po čtvrté reklamovala a do reklamačního protokolu jsem uvedla poznámku, že si již nepřeji telefon opravovat i chci navrátit kupní cenu telefonu (2.995,-). Telefon jsem odeslala k reklamaci 7.7.2014. Po 30-ti dnech se mi nikdo neozval, tak jsem dne 15.8.2014 oslovila Vašeho kolegu na lince dTestu a ten mi poradil a tak jsem sepsala dopis o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu překročení reklamační lhůty. Dopis jsem poslala doporučeně 18.8.2014 a pan Schied se stále neozývá.
Do dnešního dne nemám ani aparát, který jsem reklamovala, ani písemné vyjádření o reklamaci, ani vrácené peníze.


Produkt

Nokia C3-01


Požadované řešení

Navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 16:11, před 10 lety

Nedojde-li k vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě (pokud nebyla domluvena lhůta delší), má spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemná plnění. Dle Nejvyššího soudu ČR platí, že stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si uschovala doklady prokazující uplatnění reklamace a odstoupení od smlouvy. Dalším krokem může být tzv. předžalobní výzva dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 16:42, před 10 lety

Subjekt Schied Zdeněk nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.