Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
stalo se mi, že došlo k nevědomému pokračování v členství. Chtěl jsem jej několikrát ukončit, bohužel vždy při prokliku do dalšího kroku na jejich webových stránkách, kdy mi měli zaslat formulář pro ukončení, webová stránka nereagovala nadále (načetla prázdná stránka a to nezávisle na prohlížeči - IE, Edge, Chrome, Firefox, Opera - evidentně úmyslné). Nicméně nikdy žádný avizovaný formulář na mail nedorazil. Nešťastnou náhodou mi byla karta dokonce někdy v tomto období zcizena a tak jsem situaci nějakou dobu neřešil - nebál jsem se stržení peněz.. Ovšem informace o pokračování předplatného po měsíčním zkušebním období mě obešla a rovnou mi pak dorazila upomínka. Protože mi byla zcizena debetní karta, byla zablokovaná a platba nebyla připsána. Bohužel informace o tom že bych měl něco uhradit - upomínky v mailu mi spadli do spampu a objevil jsem je náhodou nedávno při čištění email schránky.
V současné době jsem se snažil získat kontakt na společnost s kterou bych měl řešti pohledávku. Jelikož chci situaci vyřešit
Společnost Interdate S.A. mi skze email komunikace pouze informuje, že budu kontaktován nějakou společností.
Email s upomínkou od Interdate S.A. mi přišel v Lednu 2020 a zatím mne nikdo nekontaktoval.
Chci tuto situaci řešit ale nevím s kým, jelikož mne dosud nikdo nekontaktovat. A komunikace z jejich strany se bohužel neposunula.
Zde na stránkách dtest jsem nalezl i kontakt na zdenek.vencl@c-date.com, ovšem s aut. odpovědí "Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau".
Tudíž se obracím touto cestou jelikož chci situaci řešit.
Členství v seznamce
Kontakt na společnost pro vyřešení pohledávky či možnost uhrazení pohledávky a ukončení jakéhokoliv členství v C-Date.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Email s žádostí o zrušení členství a poskytnutí informací pro řešení celé situace jsem odeslal. Uvidíme, zda se to povede celé uzavřít.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.