Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#43714Omezování práv zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2020, před 4 lety

Josef Maršálek

Znění stížnosti

Včera t.j.13.7.2020 koem 16 ti hodin jsem navštívil kaufland v Chomutově (ve městě).
Manželce se zalíbil fén u kterého byla cena v akci 599,-.
U pokladny ale zaplatila 1490,-kč.když jsem namítl že cena u zboží je 599,- kč poradila nám pokladní že na informacích nám musejí vyplatit rozdíl.
Na informacích byla zaměstnankyně paní T.,která chtěla ukázat kde toto zboží v regále je a jak je označeno.Když jsem jí toto ukázal odebrala cenovku a umístila ji na místo kam údajně patřila.
Tím pádem naše zboží bylo úplně bez cenovky,a v celé řadě cenovka k tomuto zboží nebyla.
Trval jsem na ceně která u zboží byla, ale p.T. řekla že musí zavolat někoho z vedení.
Pak přišel nějaký pán,prý z vedení,nepředstavil se takže nevím jak se jmenoval.Chtěl opět ukázat onen regál ze zbožím.Řekl že zboží bylo špatně označeno a jestli chci tak ho můžu vrátit.Manželka se ale rozhodla si ho ponechat.Jednalo se o kulmofén Rowenta.Na cenovce u zboží bylo uvedeno fén Rowenta a na krabici byl cizojazyčný popis a velký nápis Rowenta.
Proto jsme předpokládali že je to správně.
Ale na informacích zaslechl člen ochranky že jsem si onen regál vyfotil i ze zbožím a cenovkou.Prohlásil že je to zakázané a že musím fotografii okamžitě smazat.Odmítl jsem toto nehorázné omezování mých práv a odcházel jsem.Onen pracovník mi však bránil v odchodu tím že mi zastoupil cestu ven z obchodu a donutil mne onu fotografii smazat.
teprve pak jsem mohl odejít.
Domnívám se že byla hrubě porušena moje práva jako zákazníka
a jako občana členem ochranky Kauflandu v neprofesionálním přístupem obsluhy "informací".
Fotografii jsem před tím poslal na sociální sít,takže i po smazání z mobilu zůstala zachována, a mám ji k dispozici.


Produkt

Jednalo se o kulmofén Rowenta který je uveden v aktuálním letáku kauflandu.


Požadované řešení

žádám vyřešení a omluvu Kauflandu za chování jejich zaměstnanců,
pro podezření ze spáchání trestného činu omezování osobní svobody
zaměstnancem ochranky.
Co se týká uvedeného zboží,na původní ceně netrvám,ani mi o to nešlo
chtěl jsem jen aby chyba byla napravena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 13:16, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2020 08:37, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2020 07:42, před 4 lety


Josef Maršálek

Kaufland se omluvil za způsobené nepříjemnosti, a poslal poukázku na 400,-Kč s platností na čtyři roky.

Děkuji tímto "d-Testu" za pomoc.

Tímto považuji tuto věc za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2020 11:19, před 4 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Jak jsme již uvedli výše, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, které je oprávněno zpracovávat zákaznické podněty, a to pouze na výše uvedených kontaktech. Na naši e-mailovou adresu nám také můžete zaslat své telefonní číslo, rádi se Vám ozveme zpět.

Děkujeme za pochopení,

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2020 14:47, před 4 lety


Josef Maršálek

Hodnocení: