Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 14.6.2020 jsem objednala na internetovém obchodě sestra v akci tričko jako dárek pro kolegyni. Zároveň jsem triko i zaplatila převodem na účet obchodu. Bohužel zboží za 14 dní nedorazilo. 25.6.2020 jsem učinila přes formulář společnosti dotaz na stav objednávky. 29.6. 2020 přišla odpověď, že platba dorazila a zboží bude obratem zasláno. To se bohužel doteď nestalo. 11.7. 2020 jsem učinila přes formulář znovu dotaz na stav objednávky. Bohužel bez odpovědi.
Tričko - Křivka srdce, kód 720, velikost M
Ráda bych obdržela své zboží. V případě, že zboží firma nemá nebo z nějakého důvodu nemůže dodat, bych očekávala o tomto informaci, popřípadě navrácení peněz. Jednalo se však o dárek, který bych ráda předala.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Markové byla vrácena celá částka za objednané zboží, které v současné době není na skladě. Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Dobrý den, mnohokrát děkuji za pomoc v řešení mého případů. Společnost vrátila peníze na účet a začala komunikovat. Navrhli možnost nákupu jiného zboží.
EM
Dobrý den, na základě výše uvedeného, prosím o uzavření stížnosti. Gryc
Na základě výše uvedeného uzavíráme stížnost s dosažením dohody.