Společnost


MADDANA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43723Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2020, před 4 lety

Markéta Kellnerová

Znění stížnosti

Zboží za 2800,- Kč, které je uváděno skladem a ihned k odeslání jsem zaplatila přes účet. Po 9 dnech mi nepřišlo ani potvrzení o zaplacení, obchod nereaguje na emaily, telefony padají hned do schránky, zkouším sms a na ty také nereaguje. Obávám se, že jsem naletěla. Bohužel jsem si negativní recenze z poslední doby přečetla až po zaplacení objednávky.


Produkt

O416 Froté osuška Klasik - černá 70x140 cm 6 ks 139 Kč 115 Kč 834 Kč R416 Froté ručník Klasik - černá 50x100 cm 6 ks 69 Kč 57 Kč 414 Kč HE27/180 Froté prostěradlo světle šedé 180x200 cm 2 ks 239 Kč 198 Kč 478 Kč PKR617 Krepové povlečení LARISA,140x200cm, 70x90cm 2 ks 269 Kč 222 Kč 537 Kč PKR614 Krepové povlečení ILJA 140x200cm, 70x90cm 2 ks 269 Kč 222 Kč 537 Kč shipping_54 Doprava PPL - Balík do ruky 1 ks 0 Kč 0 Kč 0 Kč payment_34, Bankovní převod 1 ks 0 Kč 0 Kč 0 Kč - Celková suma s daní: 2 800 Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet (2800,-Kč), který jsem uvedla již prodejci v emailu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 06:40, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 22:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.